רכב  חדשות
המשרד להגנת הסביבה שכנע - התביעה היצוגית נגד יונדאי וקיה הוסרה
הלל פוסק
פורסם: 15.05.18, 15:37
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 141 תגובות ב-78 דיונים
61. יותר חשמל , יותר סרטן. !!! בניגוד לפרסומת
אחד   (16.05.18)
יותר חשמל פחות עמל. לפי משרד איכות הסביבה לא מומלץ לנסוע בהברידית יותר מ 18 שעות בשבוע !!! ואם נהיגה זה המקצוע שלך ????????
62. מעניין שהגישו תביעה ממש לפני ימי המכירות של השבוע שעבר
יורם ,   צפון   (16.05.18)
לקחו בחור עם מד קרינה והגישו בקשה לתביעה ממש לפני ימי המכירות שעשו היבואנים.
רק בישאל דבר הזוי כזה מקבל כותרות מפוצצות. באירפה ובארה״ב מכניסים את הרכב למעבדה, עושים סידרת בדיקות מקיפה ונותנים אישור לעמידה בתקנים מחמירים.
בארץ כל אחד עם מד קרינה הוא גורם מוסמך שמפיק כותרות מפוצצות.
מעניין שאיך שנגמרו ימי המכירות - משכו את התביעה.
63. גם אני
זיו   (16.05.18)
גם אני מדדתי וקיבלתי מספרים מאוד דומים למה שפורסם בכתבה הראשונה

האמת גם קראתי את הנוהל של המשרד לאיכות הסביבה ואני לא רואה מאיפה יכול לבוא פער כזה דרמתי

מוזר כבר אמרנו?!
64. הצעתי כאן לתובעים להסיר את התביעה לפני שיאלצו לשלם הוצאות
אבי   (16.05.18)
1.זהו נושא שנבחן לפני שנים בבתי משפט בארה"ב ואולי גם במקומות אחרים. 2.למרות עמידה בתקנים, יצרניות הרכב משפרות בהתמדה את המיסוך ומיקום הרכיבים. 3. בתוך בית ממוצע, יש קרינה שעולה על קרינה בלתי מייננת ברכב חשמלי/הברידי. 4. כמו כן, שימוש ברכב מונע דלק פוסילי מוכח כמסוכן בהבט תחלואה. 5. תביעה כזו יכולה להצליח בתנאי, שהתובעים יצליחו להוכיח שהיצרן ידע על סיכון במוצר ולא הזהיר את המשתמשים.
65. היה ברור שזה תרגיל לפגוע במכירות
מיכה   (15.05.18)
כל התהליך הזה של התביעה היה נראה לי מוזר, כל רכב שמגיע לארץ עובר תקינה ובודקים את רמות הקרינה ברמת התאמה לתקנים בין לאומיים ובישראל גם אירופיים. לא מצאו שום, ופתאום יש שינויים גדולים בבדיקות, זה נסיון ברור לנסות להאט כניסת רכבים היברידיים וכנראה בעתיד גם חשמליים (בטוח יש לקוראנים חשמליות בדרך)
66. הרכב מקרין, זה ברור. בוצעה בדיקה פרטית
המודאג   (16.05.18)
המשקד להגנת הסביבה כנראה באמת דואג לסביבה אבל לבני האדם לא. הבדיקה שבוצעה אינה היחידה, מספר גופים ביצעו את הבדיקה הזו ובכולם יצאו תוצאות מופרזות.
67. אז עכשיו יצליחו למכור אותה ב 40% במקום 50% פחות מהמחירון...
יוסל   (16.05.18)
אני לא הייתי מוכן להיות שפן ניסונות.
68. ישנם משרדי עורכי דין שמחפשים לעשות קופה כל הזמן
דורון   (16.05.18)
לבטל לאלתר את כל התביעות הייצוגיות בארץ ולהשאיר את הפיקוח למדינה בלבד
69. איוניק היתה ותהיה המכונית מס. 1 . מכונית חלומית.
יוסי ,   מרכז   (16.05.18)
גם הקישקוש של תביעה ייצוגית לא יצליח לפגוע באיוניק. פשוט מפני שהאיוניק במעמד של התמורה הטובה ביותר למחיר מבין כל המשפחתיות בארץ,
70. רוב התביעות הייצוגיות הם מתוך תאוות בצע גרידא ותו לא!
(16.05.18)
71. מדידות לא מתאימות להוראות לא אומר שאין חריגות .
אחד העם   (16.05.18)
יש חריגות , ואתם צריכים להיות מודעים לכך. תעשו מדידות בעצמכם, כמו שאני עשיתי, ותחליטו לבד מה מתאים לכם. מזכיר מאוד את מנהלי חברות הטבק של שנות ה 70 שהכחישו באופן גורף את הנזק ,עד שהצטברו עובדות שאי אפשר להכחיש יותר. כל עוד אפשר לשחק עם מדידה כזו או אחרת או תקן כזה או אחר...הם יעשו זאת כדי לבלבל אתכם. זה הכי קל..אין שום בעיה לממן מחקר סותר ,ואתם לא תבינו את השיטה, את דרך החקירה,איך אספו נתונים ולמה זה טוב או לא טוב.... תקבלו כותרת מטעה ותו לא. תתבלבלו , והעיקר, תמשיכו לקנות. הנזק הבריאותי שלכם בשביל עוד קצת כסף....לא מעניין אף אחד !!
72. אין עשן בלי אש
ירון   (16.05.18)
מודדים מצאו חריגה בתקינות ופסלו אותם, מריח לא טוב
העניין יותר מדי גדול
73. ל-48. כל הקונספט של רכב פרטי מאד בעייתית...
...לך ברגל!   (16.05.18)
74. באסה, קיוויתי שיוזיל לי את המחיר על איוניק יד 2.
Me ,   South   (16.05.18)
75. זה המשרד שרואה 9000000 פוסטרים של משיח מודבקים בניגוד לחוק..
ולא עושה כלום ????   (16.05.18)
מודבקים על רכוש ציבורי ....
76. משרד לאיכות הסביבה
גו   (16.05.18)
היה נחמד שמשרד לאיכות הסביבה יזום בדיקה מחודשת לרכבים ולא רק יפסול את הבדיקה שנעשתה
77. יונדאי איוניק חדש עולה בארה״ב 4.5 משכורות משק בית. 14 בישראל
במדינת הגנבים   (18.05.18)
רגע, אבל בישראל מס נמוך מאוד על רכב היברידי! אז מי גונב את הכסף? מישהו מהרדומים כאן יתעורר מתישהו לתביעה יצוגית כנגד הקרטל?
78. לא הבנתי, למה מחיר הרכב גבוה פי 5 מכל מדינה אחרת?
מיסוי   (22.05.18)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה