|
|
|
|
|
3. צריכים לחשוב על דרך להרחיק משם את אופנועי השטח
שהורסים את השביל ונוהגים בפראות
|
|
|
|
|
|
|
יביא הרבה תיירים ורוכבים. פרוייקט חשוב
|
|
|
7. פרוייקט ליהודים בלבד לא?
הרי לפי חוק הלאום פרוייקטים לאומיים נועדו ליהודים בלבד כי , כביכול, זאת מדינת היהודים..או שאני טועה? שמישהו יסביר לי את החידה הזו שהממשלה הסתבכה בה חזק
|
|
|
8. שיתאים לאופני כביש גם בבקשה!
|
|
|
9. מי הגוף המאשר את תוואי המסלול, מי מתכנן ומי מבצע אותו?
כאשר תוכנן המסלול בדרום. תכנון זה בוצע בשיתוף רשות הטבע והגנים. כאשר את הבנייה ביצעו אנשי מקצוע. מי יבטיח ששאר המסלול יבוצע באותה דרך. לרמ"י אין שום אינטרס בבניית שביל איכותי, מי יתחזק את השביל ובאיזה תקציב? האינטרס היחיד של גוף זה הוא לגייס יח"ץ לטובתם בלבד.
|
|
|
10. הנהלת הקרן לשמירת שטחים פתוחים
הגוף הממן ומוביל הפרויקט הוא הקרן לשמירת שטחים פתוחים. בהנהלת הקרן 9 חברים, ואחר מהם הוא מנכ"ל רט"ג..
|
|
|
11. מצוין, ובמקביל תחמירו עם אלו החצופים שרוכבים בכבישים.
|
|
|
|
|
|
|
14. לא הבנתי, זה סלול משמע ניתן לרכוב עם אופני כביש?
|
|
|
15. אחד הדברים הטובים ביותר בארץ!!!
מקווה שתישמר הרמה הגבוהה של המקטעים הדרומיים הקיימים. רכבנו ברובם יותר מפעם אחת ובטח עוד נחזור. חייבים להביא תיירים מחו"ל לרכיבות בשביל!
|
|
|
16. לא יקרה. זה רעיון טוב מדי . אזרחים ישמחו.
בטח ישימו מצלמות ויחלקו דוחות
|
|
|
17. אופנים זה לשמלאנים יפי נפש
תעשו פרוייקט יותר לעם שזה ג'יפים ואופנועים - הרבה יותר שווה.
|
|
|
המדינה שלנו מתחשבת ברוכבי האופניים שבמדינתנו ,שזה נפלא וטוב אבל .................שני דברים רוכבי האופניים ממש לא מתחשבים בתושבי המדינה קרי רכיבה על מדרכות, מעברי חציה ועל האנשים עצמם ודבר שני ומעל לכל ,ישנם אנשים רעבים במדינתו "המתחשבת" שאולי ראוי היה להאכילם קודם לבזבוז כספים זה????????
|
|
|
נפלא, אבל קודם כל שידאגו למסלולי רכיבה למי שנוסע על הכביש. זה הרבה יותר חשוב, רכיבת פנאי זה נחמד. אבל למה מי שרוכב לעבודתו צריך להסתכן בדריסתו ומותו.
|
|
|
...נתיבים מתאימים לרוכבי אופניים בצידי דרכים או סתם שוליים רחבים יתאימו גם לרוכבי כביש ויחסכו חיים. רכיבה על שביל ישראל לא תוריד את הסיכון על הכבישים לרוב הרוכבים.
|
|
|
21. טיול בישראל
בועז , |
אוסטרליה |
|
(07.08.18) |
בשנת 1987 רכבתי על אופני כביש מסוג סנטריון מתל אביב למטולה ומשם דרך טבריה ובית שאן לאילת וחזרה לתל אביב היה ממש נהדר כולל היחס של הנהגים שלא ראו אותי בתור מטרה בהצלחה עם השביל הזה כן ירבו
|
|
|
22. קודם בתל אביב! בערים גדולות! בתחנות רכבת! צרכים לפני תחביבים
מדינה דפוקה, חלם חלם חלם... מה עם השבילים שלנו חולדאי? להבי ?
|
|
|
23. ג. א. ו. נ. י. ומחמם לב. כבוד!!
סופסוף כספי ציבור למטרה כיפית שמחה ובריאה
|
|
|
24. וואוו, חגיגה לרוכבי האופניים
|
|
|
וכל הכבוד לצוות השביל ובמיוחד להילל ויובל על החזון וההוצאה לפועל
|
|
|
26. ביבי הורס את המדינה עם שבילים מיותרים
מצביעי ליכוד טיפשים. תמשיכו לרכב על אופניים.
|
|
|
27. האם עד כדי כך חשוב להעביר את המסלול בתל אביב ?
הרעיון בשביל ישראל היא טיול בטבע
|
|
|
28. חייב שיהיה שירותים כל כמה מאות מטרים כולל ברזייה של מים
כולל תחנה עם סככה מעץ או ברזל בימי גשם וכדאי לחשוב עכשיו על עוד דברים שצריך
|
|
|
29. רמ"י - תנו תחקיר אמיתי ולא יחצנות
unit, דיבררתם כתבת יחצנות שקופה.
מתי תעשו כתבת תחקיר רצינית על הסחבת הבירוקרטית ושילטון הפקידות (כן, שולה) ברמ"י?
|
|
|
30. מברך על היוזמה הטובה הזו,ומבקש-תסללו יותר שבילים בנגב!
האזור משווע להשקעות ולאתרי ספורט אתגרי. ישנה אוכלוסיה מתפתחת של רוכבי אופניים שהקיום של שבילי אופניים והתחזוקה שלהם לוקה בחסר
| |