רכב  בטיחות בדרכים
מצלמות המהירות: עכשיו זה פוטו פיניש
אודי עציון
פורסם: 10.08.18, 08:36
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 214 תגובות ב-152 דיונים
61. הכתבה הזו צריכה להיות בפתח החדשות. כמה שחיתות, מנהל לא תקין
יוסי   (10.08.18)
המשטרה כלל לא בדקה את תקינות המצלמות, כולל את היכולת לוודא את הרכב שעבר על החוק. מנכ"ל מכון התקנים בחקירה פלילית על עדות שקר כסף ששולם למכון התקנים, ובפועל לא נעשה דבר וניתן תו תקן - שחיתות לשמה פרקליטות שמגישה תביעה, בלי לרדת לעומק התיק. סכנת נפשות!!!!! מדינה מושחתת ומתפרקת - גועל נפש
62. איך השוטרים שטייחו לא נחקרו, הפרקליטות מחפה עליהם?
עצוב   (10.08.18)
63. מונופול מכון התקנים = בלוף אחד גדול.
חיים   (10.08.18)
ביזיון
64. רפובליקת בננות!
g   (10.08.18)
65. המשטרה משקרת מכון התקנים שקרן ובית משפט יזכה !?
ירדן   (10.08.18)
66. מה זה משנה איפה נולד השופט?
אני ,   צפון   (10.08.18)
לפעמים מוסיפים תכנים מיותרים שאין להם כל קשר לאמור בכתבה.
67. נראה לכם שיחזירו כספים ממש לא. לדעתי המשטרה תחליט
א.א. ,   חיפה   (11.08.18)
שיבקשו מכולם לשלם 250 ש"ח בלי דוחות. ככה ירויחו והנהגים לפחות יצאו בלי נקודות.
68. השחיתות, ההסתרה, הקומבינה, המקורבים, השקרים
אסי   (10.08.18)
אלה הערכים השולטים במנגנוני השלטון והאכיפה. איפה שתזרוק אבן תפגע בחבר של או מקורב אל שבקומבינה טייחו לו חקירה כדי למנות אותו למנהל גוף כלשהו. זה מבלי להזכיר את הסחי והסרחון שעולה כבר עשרות שנים מהמשטרה שתפקידה הוא להגן עלינו... אם השופט ה המכובד לא יפסוק בעד פסילת המצלמות ובמקביל בפתיחת חקירה פלילית נגד מר כרמית השקרן - עוד פיסה גדולה של אמינות תיפול מבתי המשפט ובכלל מהמדינה...
69. נראה על פניו כל מי שעסק במערכת הזו ידיו נגועות בשקר והטעיה
שביט   (11.08.18)
עבודה רשלנית החל משלב הבדיקות של המערכת דרך אישורה בפועל והפעלתה - כולם כשלו וכולם מחפשים דרך להתנער מאחריות עצמית בבית המשפט וחושפים את החרפה שנקראת משטרה, מכון תקנחים, חברה מסחרית שלא בודקת כלום אלא ששה לגבות מליונים על הפעלת מערכת מפוקפקת
70. פני הדור כפני הכלב
(10.08.18)
אין ולו מצלמה אחת בשטחי הראשות הפלסטינית אך הכסף מגיע להתנחלויות. מדינת קומבינה
71. השאלה היא למה מלכתחילה מנסים לגנוב מאיתנו כסף במרמה??!
נהג לדוגמא   (10.08.18)
ע"י הגבלות מהירות שרירותיות, שכל מטרתן סחיטת כסף מכולנו. אין כמעט נהג שלא קיבל מתי שהוא דוח על מהירות. הגיע הזמן שזה ייכנס למצע של המפלגות - להפסיק את האבסורד הזה של הגבלות מהירות בכבישים מהירים. ואם כבר, אז לפחות ליישר קו עם רוב העולם, ולהנהיג הגבלה של 130 קמ"ש בכל הכבישים הבינעירוניים, עם מרווחים הגיוניים, ובכבישים המהירים, שלא תהיה מגבלת מהירות בכלל, אלא מהירות מומלצת בלבד.
מבטיח לכם שמספר התאונות רק יקטן!!!
כמה תאונות קורות בגלל הבלימות הפתאומיות כל פעם שרואים מלכודת מהירות - הרבה יותר מהחצי אחוז שנגרמות מגלל שילוב של מהירות עם עבירות נוספות. המגבלה האמתית שיש לנהוג בה היא המגבלה של היצרן והמגבלה הטכנית של הצמיגים. רצוי לא לעבור את ה - 200 קמ"ש ברכבים שהם לא רכבי ספורט, ואז הכל בסדר. BMW לדוגמא מגבילה אלקטרונית ל - 250 קמ"ש את כל הרכבים שלה. ליתר בטחון צריך להמליץ על 200 קמ"ש, כיוון שכל הצמיגים היום מיועדים למהירות שמעל מהירות זו.
72. עקרון הפעולה פשוט ונשמע אמין
איש   (10.08.18)
הייתי דווקא חושש מטכנולוגיה בה הסיכוי להפרעות גדול יותר, כמו מכ"ם או לייזר.
אם הטכניון ימצא שהמערכת מדויקת , אין שום סיבה לבטל אותה.
73. כבוד השופט בכר - כנס ותקרא
היי טק   (10.08.18)
המצלמות מבוססות על לולאה אלקטרומאגנטית הקבורה באספלט , זאת בעצם אנטנה
המזהה שינוי בשדה המאגנטי כאשר חולף מעליה רכב , יש 2 לולאות כאלה במרחק ידוע וכך ניתן למדוד מהירות רכב ע"פ הפרש הזמן של 2 הפולסים בין הלולאה הראשונה לשנייה.

אז למה זה דפוק לגמריי ולמה הניסויים בטכניון לא שווים כלום אבל ממש כלום ?

כי כאשר תתבצע בדיקה פשוטה של מעבר רכב בין הלולאות תתקבל תוצאה נכונה ומדוייקת גם אם יתבצעו עשרות בדיקות. אז למה כל העסק לא אמין לחלוטין ?

כי המערכת הזאת יכולה להפיק מהירות שווא נמדדת גבוהה מהסיבות -
1. רכב במסלול לייד הרכב הנמדד יכול לגרום ללולאה השנייה לייצר טריגר בזמן שהרכב הנמדד במסלול לייד עבר את הלולאה הראשונה אבל טרם הגיע לשנייה. יוצא שהרכב הנמדד אשר נוסע כחוק עובר את הלולאה הראשונה ומעט קדימה ממנו יש מכונית בנתיב לייד אשר עוברת מעט סמוך לקצה הלולאה בנתיב הרכב הנמדד ויוצרת פ ו ל ס מ ו ק ד ם
ללולאה השנייה שזה אומר פחות זמן בין הפולסים אשר מתורגם למהירות גבוהה יותר
וכך הנהג התמים אשר נסע כחוק מקבל צילום ודוח.

2. מכשיר קשר חזק יכול לגרום גם כן פולס ללולאה השנייה בתזמון כזה שהרכב הנמדד עבר את הראשונה וטרם הגיע לזנייה.

3. כולנו מכירים את ההפרעה שגורם ברק ברדיו בצורת רעש סטטי ברדיו - זה גם יכול להכנס ללולאה ולגרום לטריגר. וכן כל מה שדומה לברק כגון בריחת ניצוץ הצתה מרכב
בסביבה .

מסיבות אלה ובמיוחד הראשונה המצלמה - יותר נכון להגיד החיישן האלקטרומאגנטי -
חשוף להשפעות חיצוניות לייצור טריגר מוקדם בלולאה השנייה בזמן שרכב נמדד חוצה את הראשונה ובכך לייצר קריאת מהירות גבוהה מהמהירות האמיתית ולגרום לנהגים לקבל דוחות שווא. זה מה שקורה היום. הרבה נהגים מקבלים דוחות מוצדקים והרבה נהגים מקבלים דוחות בלתי מוצדקים לגמריי.

מלבד זאת המצלמה מהווה גורם סיכון עקב בלימות לפני המצלמה וסכנת תאונה חזית אחור. יש גם מיימד של זיהום אוויר - נהגים בולמים ומאיצים לפני מצלמה .

המצלמה לא אמינה. אם זה לא יתברר עכשיו זה יתברר בהמשך כאשר העניין הטכני המפורט כאן יתברר. עדיף לקבל החלטה נכונה עכשיו , או לפחות לעשות ניסויים בתנאים המפורטים כאן. ניסוי שמובטח שיראה כשלון המצלמה.

הכותב הינו איש היי טק
74. משטרה ...אמינות
אהרון ,   עפולה   (10.08.18)
רוב השוטרים לא אמינים .חלקם לא אומרים אמת. אין זאת הפעם הראשונה שהשוטרים משקרים בדווח שנכתב.ידוע ששוטרי התנועה חייבים בכל משמרת להגיש בין 10 ...12. דוחווחות במשמרת.לכו החצי הראשון במשמרת הם מנסים להגיע לדוחות שצריכים למשמרת ואחר כך הם מעברים את המשך המשמרת בשקט. אני נהג 64 שנים ויש ברשותי רכב כל השנים ועברתי אלפי ק.מ. של כבשים ואין לי כל דווח תנועה וכן גם דוחות חניה .
75. סימפטום לדבר הרבה יותר עמוק ושורשי
גלגל רזרבי   (10.08.18)
לפי דעתי, גם לפני החלטת השופט, אנשים במשטרה חייבים לעוף הביתה ומהר! בעיקר באגף התנועה כמובן אבל לא רק. אנשים במדינה הזו לא יודעים מזה לקחת אחריות.
76. ב15.7 נכנסה מערכת ממוחשבת לטסטרים אותו ריקבון מסתבר כנסו,
מורה נהיגה   (10.08.18)
משרד התחבורה רצה להפריט את מערך הטסטים בארץ בכל מחיר,את המחיר משלמים תלמידי הנהיגה, מורי הנהיגה,והטסטרים עצמם , הטסט מוכוון ע"י תוכנה שקובעת לטסטר מסלול בחינה, טבלט מונח על רגליו ,במקום להסתכל על הכביש ועל תלמיד הנהיגה העיניים שלו בתוך הטבלט ,כבר קרו פשלות, , מערכת טכנית עלובה מלאה בתקלות,שלא נבחנה לפני, עלתה מיליונים רבים למשרד התחבורה, המשטרה קיבלה הוראה להתעלם מהעברה של טבלט מונח על רגלי הטסטר, האם זו סתם טיפשות או שאולי מישהו הרוויח פה משהו
77. היום אני רואה שוטר אני בחשש. מה הוא עלול להעליל עלי.
יהודה   (10.08.18)
וכבר חוויתי!
78. מדוע מוצא השופט חשוב?? "השופט בכר (59), יליד טורקיה"
(10.08.18)
79. אז מה לשלם או לא
טוביה רימר   (10.08.18)
80. עו"ד גונן- תותח והחכם והצדיק בדורנו ,
אבנר   (10.08.18)
עוול שנגרם למאות אלפי נהגים עד שקם בישראל עו"ד תומר גונן החכם בעל היידע המקצועי והיחיד שנלחם את מלחת הנהגים בישראל- מכן שולח לו ברכה והצלחה.
81. כעד מומחה מעורב בכמה משפטים, "המשטרה משקרת ובודה ראיות"
צריך לדעת ,   תתארלעצמך   (10.08.18)
לפי מה שהראה לי עורך דין..
גם במקרה של הכתבה הפרקליטות משפת פעולה עם השחיתות השקרית
הם בקשו 36 אלף ש"ח הפקדה כדי למנוע העדת אילן כרמית, זה ממש שיבוש מהלכי משפט!
חוצפה , חוצפה, חוצפה.
82. שימו לב לנתונים של החודשיים האחרונים, ירידה בתאונות ירידה במ
יויו   (10.08.18)
ירידה במספר ההרוגים!!!המשטרה חייבת למלא קופה ושולחת את השוטרים העצלנים לכבישים וראו פלא, מספר ההרוגים יורד משמעותית מאז השבתת המצלמות!!!חשבתם שהחלאות לא ידעו את זה? טעיתם !!!המצלמות מכניסות פי 100 כסף!!!לא מעניין את המשטרה חיי אדם!!!מעניין אותם כסף, עושק וגזל!!! כמו כל ארגון פשע גם המשטרה רוצה הרבה כסף קל!!!
לא לשכוח את מכון הגזל מכון האין תקן יש הרבה כסף, שילך לכם לסמים ותרופות
83. זה לא משנה
(10.08.18)
גם אם בית המשפט יכריע נגד המצלמות פתאום יחליטו להכפיל את העונשים הניתנים כיום ואת כמות המצלמות הניידות
84. אם השופט לא יפסול אותן פה יתגלה הפגם הכי גדול.
ניסו   (10.08.18)
כול העדויות וכול השקרים בדרך של כמעט כול הנתבעים צריכים להביא למסקנה אחת זיכוי חס משמעי וקביעה שלא הוכחה אמינות המצלמה. באם יוחלט אחרת יוכח כי כול הצמרת המשפטית חולה סופנית ואינה עושה צדק. למרות שזהו צעד גדול ומדהד ויהיה לו פה הרבה השלכות לעתיד אבל הצדק חייב להיות בטח שהצד השני שיקר והסתיר ראיות. הבושה תהיה באם יוחלט אחרת.
85. 30 מיליון שח בשנה
דוד   (10.08.18)
על שני טכנאים שמקבלים קצת יותר משכר מינימום. כיף לעשות עסקאות עם הממשלה.
86. מכון התקנים זה מונופול של רמאים רודפי בצע
(10.08.18)
87. אין על צוות עורכי הדין האלה
רפי ,   השרון   (10.08.18)
88. לא תדאגו, ילחצו על השופט והשרץ יוכשר כי זה מדינת מטומטמת.
ריאליסט   (10.08.18)
שמלאה בעבדים פראיירים מודרניים.
89. נהיגה מהירה וזהירה היא בהכרח חיסרון?
מממן שבוי ,   ראשלצ   (10.08.18)
יעקב שיינין בעד מערכת שתדע לזהות שנסעתי מהר כל הדרך מתל אביב לחיפה (ולא בעקיפה אקראית). מה הוא רוצה ממני? נסעתי והגעתי מהר, הייתי פחות זמן על הכביש המסוכן, על זה לקנוס אותי?
90. שופט טורקי זה אף פעם לא נגמר ללא מאסר ממושך ראיתי את זה בסרט
לולו שאנל   (10.08.18)
לבקש מיד להחליף שופט למישהו בעל מנטליות מערבית אחרת זה נגמר רע , בשני סרטים ראיתי שהם פוסקים מאסרי עולם על כלום
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה