שתף קטע נבחר

משחק החיים

דיין הזמין, טראוריג הגיעה, סדינים דובללו, ודקלה קידר נאלצה שוב לחזות בטראוריג מנשנשת לה את הפרטנר. ובונוס: דיין מספק תובנה על שידורי היורו

תזוויג נוסף מבית היוצר של YTV, והפעם ליאור דיין (הבן של אבא שלו) ומיכל טראוריג ("משחק החיים") שהתארחה בבלוג של דיין בשבוע שעבר. דיין וטראוריג דיברו על החיים, ומין הון להון דיין החל לגשש אל טראוריג ("ליאור, אני מרגישה שיש לך זקפה ממני"). מי שהרגישה מעט זנוחה היא דקלה קידר, פרוייקטורית לשעבר שמנחה את הבלוג עם דיין. מה גם שטראוריג בוודאי הציפה אצל קידר זכרונות עגומים מהוילה – לפני דיין הספיקה טראוריג לחנוך את הרוטמן בכבודו ובעצמו. כעת היא חופנת לעצמה את השותף של קידר להנחייה והמים הגיעו עד לנפש, מה שהביא את קידר להכרזה ש"זה אני או היא". דה ז'וו? לא נכחיש זאת.

 

מסתבר שהזוג דיין-טראוריג חונק כבר שבוע, שבמהלכו הספיק להעביר יחד סוף שבוע סוער במלון. בעוד מיכל אצה רצה להפיץ את השמועה, מעדיף דיין להישאר בעילום-טראוריג, אבל מבקש להגיב על סוגיה פופולרית אחרת.

 

"זה שהשידורים של היורו הם בערוץ אחד, זה מסביר בדיוק למה הנבחרת שלנו לא מצליחה", מטעים דיין. "אנחנו פשוט רואים משחק שונה, זה לא באמת כדורגל. לא פלא שהנבחרת מאחרת ב-20 שנה. אדיסון מתהפך בקברו".

 

ממ...

 

"לא שומעים כלום, ואין באלאנס.. זה מזכיר לי חגיגה גרועה של סמים. אתה חושב שקנית קוק ומסתבר שקנית קראק, וזאת מטאפורה דיינית מובהקת. בכלל אם אדיסון היה יוצא ורואה את השאריות של מיכל זוארץ, זה היה מספיק כדי להתחשמל".

 

ולעניין שלשמו התכנסנו.

 

"אולי עכשיו נביא עוד עשרה צופים ונכפיל את הרייטינג, אני מתכוון להתנשק עם עוד כמה אנשים בשידור בשביל זה, יכול להיות שאני מביא לתוכנית את אגרנט, מהוועדה, אנחנו מתנשקים ואני יוצא זכאי"

 

אתם יוצאים?

 

"אני ואגרנט?"

 

אתה וטראוריג.

 

"אני יוצא עם עצמי. אני מאוהב בעצמי ובשירותים שלי יש מקום רק לבנאדם אחד. האגוטריפ הזה קטן על הרחוב, מזל שדודו טופז גר בצהלה כי אחרת מערכת הביוב לא היתה מסוגלת להחזיק אותו".

 

אתה יוצר הקבלה בינך לבין טופז?

 

"לא. אני מוכן להשוות אותו לזינאדין זידאן, כי זידאן לא מתבייש בקרחת שלו אלא מוציא אותה בטבעיות, וטופז סהרורי במלחמתו בקשקשים ובנשירה".

 

המדור, כאחרון הגרופיות, מצדיע לליסה פרץ ומברר על משכנתא לשירותים מרווחים.

 


ליאור דיין ומיכל טראוריג בבלוג YTV
דיין וטראוריג, וחלק מדקלה קידר.  הבלוג ב- YTV.


ליאור דיין ומיכל טראוריג בבלוג YTV

דיין, טראוריג והסדינים של דיין (2 דקות אחר כך) הבלוג, YTV


ליאור דיין ודקלה קידר בבלוגYTV
דיין וקידר בימים טובים יותר (2 דקות קודם). הבלוג, YTV

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים