שתף קטע נבחר

ליגת העל, מחזור 23: מ.ס אשדוד - הפועל ת"א 1:1

עמנואל אוביידה העלה את המארחים ליתרון אחרי התקפה קבוצתית יפה (56). טל חן נגח שער שוויון מוצדק בדקה ה-90 והפועל ת"א הגדילה את הפער מהקו האדום ל-4 נק'. שייע: "הגיעה לנו לפחות נקודה". דוד רביבו: "שוב ראינו את אשדוד הנאיבית"

הפועל תל אביב ושייע פייגנבוים המשיכו את מסע ההיחלצות שלהם מתחתית ליגת העל והשלימו משחק שישי רצוף ללא הפסד. האדומים מתל אביב יצאו מאצטדיון הי"א באשדוד עם נקודה, אותה חילצו ממש בדקה ה-90. ולמרות התיקו הלכאורה אכזרי, אשדוד לא צריכה לקחת ללב את אובדן הנקודות. האורחים מתל אביב היו טובים יותר, שלטו במשחק והגיעו למצבים רבים יותר. אחרי שני הפסדים רצופים זכו חניכיו של יוסי מזרחי בנקודה ושמרו על פער 4 נק' מהמקום השני.

 

מהלך המשחק

 

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה זהירה. רומן וסיליוק הגיע להזדמנות ראשונה, כשקיבל כדור ברחבת אשדוד אבל אסי רחמים יצא טוב ועצר את החלוץ הבלארוסי. עד להפסקה החזיקו האורחים יותר בכדור, אבל רק בדקה ה-44 הגיעו להזדמנות נוספת: ג'ון פנטסיל קיבל כדור ברחבת אשדוד ובעט יפה מהאוויר לקורת שערו של רחמים. לאורך המחצית הראשונה התקשתה אשדוד לפצח את ההגנה האדומה ולהגיע למצבים מסוכנים ליד שערו של שביט אלימלך.


הפועל תל אביב. משחק שישי ללא הפסד (תמונת ארכיון: טל שחר)

 

הפועל תל אביב פתחה את המחצית השנייה במרץ ובדקה ה-51 בעט וסיליוק כדור שטוח מ-18 מטר, רחמים זינק לפינה וקלט. ובדקה ה-56 יצאה אשדוד להתקפה מסודרת, בסיומה עלתה ליתרון: דוד רביבו מסר לשי הולצמן, שעמד על קו ה-16. הולצמן, עם הגב לשער, שלח את הכדור לרחבה לעמנואל אוביידה, שהגיע בריצה מאחור ובעט לרשת של אלימלך, 0:1 לאשדוד.

 

הפועל הגבירה מעט את הלחץ ואמבלה המחליף בעט בדקה ה-72 כדור שטוח מ-18 מטרים, אסי רחמים שוב קלט. בצד השני הוכיח גם שביט אלימלך כי הוא היה ונשאר שוער ברמה גבוהה, כשבלם את פליקס אוגבוקה במפגש אחד-על-אחד ברחבה ואף הספיק לקום ולהקדים את חלוץ אשדוד במרדף אחרי הריבאונד. האורחים לחצו, המחליף אמבלה הכניס תנופה, ובדקה ה-90 הישוו. גיא צרפתי הגביה כדור קרן לראשו של טל חן שנגח פנימה, 1:1 מוצדק, שהגדיל את הפער של הפועל תל אביב מהקו האדום ל-4 נק'.

 

הרכבים

 

הפועל ת"א: שביט אלימלך, רמי חליס, שמעון גרשון, אסי דומב, טל חן, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס (גיא צרפתי, 84), ג'ון פנטסיל, אבי כנפו (ביסקוט אמבלה, 62), רומאן וסיליוק (ברק בדש, 82), איביזיטו אוגבונה.

 

מ.ס אשדוד: אסי רחמים, סלמן עמר, עמנואל פאפו, אריק אג'יופור, אדיר טובול, איל אלמושנינו (מאור פרץ, 68), משה אוחיון (ז'אן טלסניקוב, 72), עמנואל אוביידה, דוד רביבו; שי הולצמן (יניב עזרן, 78), פליקס אוגבוקה.

 

אלמושנינו: אסור לנו לקבל גולים כאלה בדקות הסיום

 

מאמן הפועל תל אביב, שייע פייגנבוים, אמר בסיום: "חבל שפנטסיל החמיץ שער בטוח. המשחק היה נראה אחרת לגמרי. הגיעה לנו לפחות נקודה אחת במשחק. ידענו שבאר שבע הפסידה וזה עזר לנו לשחק באופן רגוע יותר. מגיע לקהל שלנו לחזור הביתה מאושר עם עוד נקודה.

 

"רצינו להוכיח שיש לנו הרבה אופי אחרי הדרבי. הגענו ממוקדים ועשינו את מה שהיינו צריכים. יש לנו עדיין משחקים קשים בהמשך והדרך עוד ארוכה. שיחקנו מול קבוצה מצוינת שיודעת ללחוץ ולהסתגר ולא בכדי היא במקום השלישי".

 

מאמן אשדוד, יוסי מזרחי, היה עצבני בסיום המשחק ולא השתתף במסיבת העיתונאים. קשר הקבוצה, דוד רביבו, אמר: "אני מאוד מאוכזב. אם פליקס אוגבוקה היה כובש את ההזדמנות שהגיע אליה, היינו מנצחים 0:2. זו שוב אשדוד הנאיבית שסופגת בדקות האחרונות ואסור שזה יקרה".

 

איל אלמושנינו: "באסיפה, לפני המשחק, דיברנו על הסיטואציות האלה, ועל כך שאסור לנו לקבל גולים כאלה בדקות הסיום. לצערנו, זה קרה לנו שוב. נצטרך לעבוד בשביל לתקן".

 

עמנואל אוביידה: "עשינו כמה טעויות בסיום המשחק, שעלו לנו באובדן שתי נקודות. חבל שאוגבוקה החטיא אבל זה חלק מהמשחק".


פורסם לראשונה 26/02/2005 20:31

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מאיר כהן
טל חן. שער שוויון בדקה האחרונה
צילום: מאיר כהן
צילום: ראובן שוורץ
דוד רביבו, מ.ס אשדוד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים