שתף קטע נבחר

yes העלתה תשדיר שירות ללא אישור מועצת הכבלים

יו"ר מועצת הכבלים והלווין, יורם מוקדי, יחייב את חברת הלווין להוריד תשדיר שירות למען ילדי וראיטי עד לקבלת אישור המועצה. yes: מדובר בתקלה טכנית

בלעדי: מועצת הכבלים והלוויין תחייב את yes להפסיק לשדר את תשדיר השירות למען ילדי וראיטי. כך נודע ל-ynet. זאת מכיוון שחברת הלוויין העלתה את התשדיר מבלי לקבל את אישורו של יורם מוקדי, יו"ר מועצת הכבלים והלווין.

 

התשדיר לעמותת וראיטי, עלה בערוצי הסרטים של הלוויין. מועצת הכבלים אישרה את הידיעה ומסרה כי "התשדיר בפני עצמו אינו בעייתי כי מדובר בתשדיר שירות חברתי המספק מידע לציבור. אך כיוון שחברת הלוויין לא ביקשה אישור מוקדם לשדר אותו, לא תהיה ברירה והוא יורד משידור עד לקבלת אישור המועצה".

 

התשדירים החברתיים מאושרים על ידי המועצה באופן פרטני. כפי שפורסם היום (א') ב-ynet, המועצה לשידורי כבלים ולוויין העניקה את תמיכתה ליו"ר יורם מוקדי, ואישרה את החלטתו להתיר תשדירים חברתיים חתומים בלוגו של חברה מסחרית בערוצי כבלים. זאת, למרות התנגדויות של הרשות השנייה והזכייניות שטענו כי מדובר בהפרת חוק הכבלים והלוויין. המהלך, ביוזמת משרד הפרסום החברתי "בן טוב הרמן", יאפשר לחברות בעלות אג'נדה חברתית לרכוש זמן מסך מחברות הכבלים והלויין לטובת קידום עניינים חברתיים.

 

התשדיר שעורר את זעמן של הזכייניות היה תשדיר לשירותי בריאות כללית, לעידוד צריכת מוצרים המכילים סידן, שאושר לשידור ב-HOT. הזכייניות קשת ורשת והרשות השנייה היפנו מכתב אל אבי בלשניקוב, מנכ"ל משרד התקשורת, בו טענו כי אישור תשדירי שירות בכבלים ובלוויין יפגע להן בהכנסות.

 

yes מסרה בתגובה: "מדובר בתקלה טכנית. נגיש בקשה ונעלה את הקמפיין מחדש".  

 

המידע הראשוני התקבל באמצעות האי-מייל האדום

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עופר בלוך. מנכ"ל חברת הלוויין
מומלצים