שתף קטע נבחר

גם אם תזכה בגביע: הפועל ת"א לא תהיה באירופה

האדומים הודיעו שלא יבקשו לקבל רישוי למועדונים מאופ"א לעונה הבאה, והמשמעות היא ויתור על השתתפות במפעלים האירופיים

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (שבת) להתאחדות לכדורגל כי היא מושכת את בקשתה לרישוי מועדונים לעונת 2020/21. המשמעות היא שאם האדומים יזכו בגביע המדינה, הם לא ישחקו בליגה האירופית בעונה הבאה.

 

ההודעה שנשלחה להתאחדות: "לאחר התלבטויות רבות ועל מנת שלא להעמיד את ההתאחדות לכדורגל בישראל בפני החלטה לא פשוטה, החלטתנו למשוך את הבקשה שהגשנו לרישוי מועדונים לעונה 2020/21, בקשה אותה הגשנו בתום לב מוחלט. תקוותנו שזו היא השנה האחרונה, שבה רק מטעמי נוחות ההימנעות מהקונפליקט, יימשך העונש שהוטל על הקבוצה ועל קהל אוהדיה עקב הפירוק של ׳הראל אחזקות׳. יש לחדד כי ע"פ הדין הישראלי, כמו גם התקנון הישראלי, תקופת הרחקתו של המועדון מהמפעלים האירופים הסתיימה ב-5.1.2020".

 

הפועל תל אביב (צילום: טל שחר)
האדומים מחוץ לאירופה(צילום: טל שחר)

 

וועדת הרישוי התכנסה בחודש שעבר ולא אישרה להפועל תל אביב וסקציה נס ציונה לשחק באירופה בעונה הבאה. האדומים הגיעו לחצי גמר גביע המדינה יחד עם מכבי פתח תקווה, הפועל באר שבע ובני יהודה והוגרלה לשחק מול מכבי פ"ת בשלב זה. אבל גם אם היא תזכה, היא לא תשחק באירופה ומי שתזכה בכרטיס תהיה הקבוצה שתסיים במקום הרביעי בליגה. אם הפועל תל אביב תסיים רביעית בליגה וגם תזכה בגביע, הכרטיס יעבור למי שתסיים חמישית בליגת העל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שחקני הפועל ת"א
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים