שתף קטע נבחר

yes משיקה ערוץ סדרות חדש

חברת yes תשיק את yes EDGE, ערוץ חדש בו ישודרו בכורות לסדרות בינלאומיות ועונות חדשות לסדרות מוכרות. הערוץ יעלה לאוויר בסוף חודש דצמבר

yes משיקה ערוץ חדש לסדרות, שייקרא yes EDGE. הערוץ צפוי לכלול סדרות חדשות ועונות חדשות לסדרות מוכרות, בהן: "הרצח של ורסצ'ה", "סינגל מילפית", "אמון" ועוד. את שידורי הערוץ תפתח בבכורה עולמית העונה החדשה של הסדרה הישראלית, "פאודה".

 

Yes EDGE הוא ערוץ הסדרות החמישי של yes ושידוריו יחלו בערב ה-31.12. הערוץ הוא הבית היחיד בארץ לרשתות התוכן האמריקניות: רשת FX ורשת Showtime. לצד הסדרות של רשתות אלו, בערוץ ישודרו גם סדרות אחרות מארה"ב, בריטניה, סקנדינביה ורחבי העולם. קטגוריית VOD חינמית שתכיל את סדרות הערוץ תתלווה לו ולכבוד העלייה לאוויר כל הסדרות יהיו זמינות לצפיית בינג'.

 

ב-yes EDGE תשודר בבכורה, במקביל לשידור בארה"ב, "הרצח של ורסצ'ה", של ראיין מרפי בכיכובם של פנלופה קרוז וריקי מרטין. זוהי עונה שנייה לדרמת המתח סיפור פשע אמריקני (העונה הראשונה עסקה באו.ג'יי סימפסון), והיא חוזרת אל הרצח המזעזע של מעצב האופנה המפורסם. בכורה נוספת של מרפי תתאר את היריבות המפורסמת במשפחת המלוכה הבריטית בסדרה "אויבים: צ'ארלס ודיאנה". וגם "הבריחה מדאנמורה" בבימויו של בן סטילר ובכיכובם של זוכי האוסקר בניסיו דל טורו ופטרישה ארקט על הבריחה מהכלא השמור שהעמידה בכוננות את ניו יורק.

 

הבמאי זוכה האוסקר, דני בויל, יציג אנתולוגיה חדשה מבית FX שנקראת "אמון" ועוסקת בחטיפתו של היורש למשפחת גטי, ישחקו בה הילרי סוואנק ודונלד סאת'רלנד. כמו כן תוכלו למצוא בערוץ את הסדרה החדשה של קית' הרינגטון, ג'ון סנואו ממשחקי הכס, הנקראת "לרצוח את המלך" ומתארת את קשירת הקשר נגד מלך בריטניה. ומיוצרי "הנעדר/ת" תשודר הסדרה "שקרן/שקרנית" המציגה סיפור עלילה משתי נקודות מבט על סיפור אונס. אלו וסדרות אמריקניות ובריטיות אחרות ישודרו בערוץ.

 

ב-yes EDGE יהיו זמינות לצפייה העונות החדשות של הסדרות: הומלנד, מליארדים, דברים טובים, אטלנטה, טאבו, האמריקנים, המתים המהלכים, לגיון, הטובות לקרב, ריי דונובן, הויקינגים, שלג צח, אימה אמריקאית ועוד.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
getty images, צילום מסך
"הרצח של ורסצ'ה". בכורה בערוץ yes EDGE החדש
getty images, צילום מסך
לאתר ההטבות
מומלצים