שתף קטע נבחר

yes: הטלוויזיה תציע תכנים לפי הטעם האישי שלכם

הממשק החדש, המקובל כבר בשירותים מובילים בעולם, יאפשר גם לתת דירוג אישי לסרטים ולסדרות

ספקית הטלוויזיה yes תשיק היום, לראשונה בארץ, ממשק VOD אישי, דוגמת הממשק של נטפליקס, המשלב המלצות צפייה אישיות חכמות על-פי הרגלי הצפייה של המשתמש, ותכונות מתקדמות אחרות.

 

הממשק החדש של חברת Yes (צילום: Yes)
הממשק החדש של חברת Yes(צילום: Yes)

 

הממשק מבוסס על אלגוריתם חכם, אשר פותח במהלך השנה האחרונה ב-yes, ומציע לכל צופה צפייה בסרטים ובסדרות המתאימים להרגלי הצפייה שלו ולנטיותיו האישיות, מתוך מגוון התכנים ב-VOD. האלגוריתם יודע "לקחת בחשבון" ולשקלל את הרגלי הצפייה של הצופים, את דירוגי התכנים שבוצעו על ידם, וכן סרטים וסדרות פופולריים במיוחד - ומציג על המסך הצעות צפייה.

 

כיוון שמדובר במערכת "לומדת", ככל שחולף הזמן וככל שרמת המעורבות של הצופים גבוהה יותר, (צפייה, דירוג וכדומה), המערכת תדייק יותר בהצעותיה. בנוסף, הצופים יוכלו לקבל המלצות לתכנים דומים לאלה שצפו בהם (על בסיס ז'אנר, נושא, שחקנים, בימאים וכו'), המבוססות על צפיות של אחרים, שצפו באותו התוכן.

 

הממשק החדש של yes (צילום: יח
אפשרות לדרג סרטים וסדרות. הממשק החדש(צילום: יח"צ)

 

הממשק החדש יאפשר גם לראשונה צפיית Binge רציפה ודירוג תכנים. כך, בעת צפייה בסדרה, ניתן לעבור לפרק הבא בלחיצת כפתור אחת. בנוסף, כאשר הצופה מתחיל לראות פרק מסדרה, הפרק הבא ייכנס באופן אוטומטי לספרייה ייחודית ב-VOD, אשר תציג במרוכז את כל הפרקים הבאים של הסדרות שבהן הוא צופה.

 

עוד משיקה yes אפשרות דירוג לכל סרט או סדרה, כמו באתרי התוכן המובילים של אמזון ו-Rotten Tomatoes, כך שגולשים יכולים לתת ציונים לתכנים בהם הם צופים. לכל כותר יוצמד מעתה הדירוג הממוצע שלו.

 

השירות יתעדכן באופן אוטומטי וללא תשלום נוסף החל מהיום ובמהלך החודשים הקרובים, לכלל לקוחות yes שהם בעלי ממירים מתקדמים ומנויים לשירות ה-VOD.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
כך נראה הממשק החדש
צילום: יח"צ
מומלצים