שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    השלישי של לקסוס

    חטיבת היוקרה של לקסוס תציג בקרוב את רכב השטח השלישי שלה. מתחרה לריינג'-רובר?

    בחטיבת לקסוס לא בזבזו זמן כאשר הבינו את עצמת הגל של אפנת השטח בארצות-הברית. הם היו מהראשונים בין יצרני היוקרה לחדור לפלח שוק זה, בארצות הברית, ולהציע מבחר עשיר. הם עשו זאת עם ה-RX300 החדש לגמרי וה-LS450 (שהוחלף ב-470 מאוחר יותר). בעוד הראשון היה שייך לזן האופנתי והעירוני עם מבנה של מכונית, הכלי השני התבסס על הלנד-קרוזר 100 הקשוח והגדול (מאוד) של טויוטה.

    מקום טוב באמצע

    אבל כאשר רמת המכירות בתחום היוקרתי עולה על כל הציפיות ושוברת שיאים, שואפים בלקסוס להגדיל את חלקם בעוגה. הם עושים זאת על ידי הצגת כלי שטח שלישי, שימוצב בין ה-RX300 ל-LS470. כינוי הרכב החדש הוא GX470 ובחטיבת היוקרה של טויוטה מתכוונים להציג אותו לראשונה בתערוכת דטרויט 2002.
    אנשי לקסוס חשפו פרטים טכניים ראשונים, מהם עולה שמדובר ברכב שהינו לא רק גדול יותר מה-RX אלא גם קשוח ומפואר יותר. ה-GX, כנרמז משמו, יקבל את מנוע ה-V8 הגדול (4.7 ליטר, 32 שסתומים) של ה-LX שמייצר 234 כ"ס. הוא יצויד גם באותה מערכת הנעה כפולה קבועה שכוללת הילוך כוח. ולכל אלה תשודך מערכת לשליטה בגובה המתלה האחורי.
    בלקסוס טוענים אגב שמדובר ברכב חדש לגמרי. מהתמונה החלקית ששחררה חטיבת היוקרה של טויוטה, נראה חרטום קצר מאסיבי שרומז למראה קשוח וכבד המתאים לכלי שטח אמיתי. האם זו התשובה של לקסוס לריינג'-רובר החדש? תשובות מלאות יותר נקבל ככל הנראה רק בדטרויט.

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים