שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    זה כן לאינטרנט
    סקר נוסף מגלה כי אתרי אינטרנט מושקעים ומוקפדים מביאים יותר רוכשים לאולמות התצוגה. האם יבואני הרכב שומעים?

    "אתרי אינטרנט מושקעים ומעוצבים כהלכה מעודדים לקוחות להגיע לאולמות התצוגה ולבצע נסיעות מבחן", כך עולה מסקר חדש שמפרסם מגזין הצרכנות האמריקני J.D.Power. בסקר שנערך זו השנה השלישית ברציפות, נמצא כי 42% מהלקוחות שדירגו אתר בציון 'טוב מאוד', אמרו כי הביקור באתר העלה את המוטיבציה שלהם להגיע לאולמות התצוגה.
    כמעט 90% מהלקוחות ציינו כי אתר אינטרנט טוב - כזה הכולל קול, תמונה ותנועה - עדיף בעיניהם על הקטלוגים המסורתיים. על-פי הסקר, הצלחת אתר תלויה בשלושה גורמים מרכזיים ובהם קלות הניווט, הצגת המידע ועדכניות שלו.
    במקום הראשון השנה זכה אתר יבואני מרצדס, שעבר שיפור ניכר מאז זכה במקום השישי בשנה שעברה. אל המקום השני הגיעה קאיה ואחריה מיני, סאטורן וסוזוקי.

    עדיין לא קונים

    חשיבותו של הסקר האחרון שפרסם J.D.Power. קשורה למגמות במכירת רכב באינטרנט. למרות שבארה"ב זוכה תחום האינטרנט להצלחה רבה, הרי שבכל הנוגע לקניית רכב - מעדיפים הלקוחות לשמור עדיין על גישה מסורתית יותר של ביקור בסוכנות. בשנה האחרונה רכשו רק 6% מהאמריקנים רכב באמצעות האינטרנט, בעוד שרבים אחרים - כמעט שני-שליש - מרוכשי הרכב העדיפו לעשות ברשת שימוש לצורך חיפוש מידע והשוואה מקדימה.
    למרות זאת, מגלה J.D.Power. עליה משמעותית בבקשות להצעות מחיר והזמנת נסיעות מבחן דרך האינטרנט, שלב המהווה לתפיסת אנשי המגזין שלב ביניים בין חיפוש המידע והקניה הוירטואלית.

    ואצלנו?

    בישראל מציעים מרבית היבואנים אתרי אינטרנט מושקעים ויש לא מעטים שדאגו לעדכונם בתקופה האחרונה. למרות זאת, ישנם מספר יבואנים שאינם חברים ברשת או כאלה שמפעילים אתרים שאינם מעודכנים. אז נכון, תחום האינטרנט בישראל עדיין לא מגיע במימדיו לזה של הדוד סם, אבל אנחנו בדרך וכדאי להיות שם כשזה קורה.
    בכל מקרה, אם גלשתם באתרי היבונים המקומיים או היצרנים, נשמח לשמוע את תגובותיכם. אנחנו משוכנעים שגם היבואנים עצמם ישמחו.

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים