שתף קטע נבחר

אביזרי התינוקות סיליק ימוצבו תחת המותג רמדיה

במסגרת המיתוג מחדש יעוצבו המוצרים בצבעים נפרדים לכל קבוצת גיל. סמנכ"ל השיווק: המותג רמדיה חזק יותר ומזוהה מיידית עם מוצרי תינוקות

יצרנית מוצרי התינוקות, רמדיה, ממתגת מחדש את כל סדרת אביזרי סיליק, תחת מותג-העל רמדיה. הסדרה כוללת בקבוקים לתינוק, מוצצים, פטמות לבקבוק, כוסות שתייה ועוד.
במסגרת המיתוג מחדש יעוצבו המוצרים בצבע נפרד לכל קבוצת גיל, על מנת להקל בזיהוי המוצר: אביזרי התינוקות של רמדיה – סיליק ישווקו תחת שלוש מידות : שלב 1 לגילאי 0-6 חודשים – בצבע ירוק, שלב 2 לגילאי 6-12 חודשים – בצבע אדום ושלב 3 לגילאי 12 חודשים ומעלה - בצבע כחול.
סמנכ"ל השיווק של רמדיה, דלית צור, אומרת, כי התגברות התחרות בשוק האביזרים לתינוקות, בעקבות כניסתם של מותגים נוספים לשוק, לצד התחזקותו של מותג רמדיה, הובילו את החברה לביצוע המהלך. "במחקרי שוק שערכנו מצאנו כי, המותג רמדיה הוא החזק מבין השניים, והוא זה שמזוהה באופן מיידי עם מוצרי תינוקות. עוד מצאנו, כי הוספת המותג רמדיה לסיליק יחזק את תדמית המוצרים ומודעות הצרכן לאיכותם", הוסיפה צור.
בכוונת החברה לשמר את נכסי המותג סיליק ובו בזמן לחזק את תדמיתו כמותג מוביל, באמצעות הזהות התאגידית של רמדיה, אשר תוטמע בכל הפעילויות הצרכניות. המותג סיליק יקבל תמיכה פרקסומית במסגרת תקציב השיווק של רמדיה.
חברת רמדיה נמנית על קבוצת היינץ-רמדיה, הנמצאת מאז 1999 בבעלות משותפת של קונצרן היינץ ומשפחת משה ונעמי מילר.







לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רמדיה. לא מוחקים את המותג סיליק
מומלצים