שתף קטע נבחר

יש גם אימפרזה אחרת

מעטים המקרים בהם מכונית עוברת מתיחת פנים תוך זמן כל-כך קצר. במקרה של הסובארו אימפרזה, זה היה, כך נראה, ממש הכרחי

זמן רב לא נרשם קונצנזוס שלילי ורחב כל-כך על עיצובה של מכונית כפי שהיה במקרה של האימפרזה החדשה לבית סובארו, זו שנחשפה לפני כשנתיים. מעצבי היצרן היפני, בפרץ השראה לא ברור, יצרו עיצוב שהיה, איך לומר, "לא ממש מוצלח". וזו הסיבה העיקרית שסובארו, זמן קצר (במושגי עולם הרכב) לאחר שנחשף הדגם האחרון, מעבירה את המכונית עדכון מתבקש.
בסובארו מדברים על "עיצוב חיצוני חדש שמשפר את האירודינמיקה של מכונית הנהיגה הזו" אבל כולם יודעים שהיפנים מדברים על יחידות התאורה. ואכן אלה מהוות את השינוי הבולט ביותר לעין באימפרזה המחודשת (שוב), שנחשפה בתערוכת פאריז. בדרך טיפלו מעצבי סובארו גם בסבכה הקדמית, בפגושים, בפנסים האחוריים, במכסה המנוע ובפתח כניסת האוויר למגדש. זה האחרון גדל בממדים, מה שמוסיף למראה האגרסיבי בגרסאות המוגדשות.
בנקודה זו כדאי אולי לציין כי למרות שלא מדובר באחת מכוכבות התערוכה, עוררה האימפרזה החדשה עניין רב. רמז לכך אפשר היה לקבל ממספר תמונות הריגול והתמונות הרשמיות לכאורה שפורסמו באתרים שונים. אלה, כך מסתבר היום, התקשו להתאפק והעדיפו ספקולציות לא רשמיות, שכל קשר בינן ובין המציאות היה מחשב ותוכנת עיבוד תמונה. בסיכומו של עניין, המראה הרשמי מעט שונה ונאה יותר ללא ספק מקודמו, אם כי מדובר בסופו של דבר במתיחת פנים קלילה ולא יותר.
גם תא הנוסעים של האימפרזה זכה לשיפור קל ובסובארו מדברים על חומרים ברמה גבוהה יותר, שינוי בדיפון הפנים והגה בעל קוטר קטן יותר בדגם ה-STi. גם מד הסל"ד של דגם הטורבו עבר למרכז, כמו באחותו הבכירה.

יש גם כוח

במקביל לשינויי העיצוב זוכה גם יחידת הכוח של דגם הטורבו לשיפור קל, עם עליה של 7 כ"ס בהספק המרבי - מ-218 ל-225 כ"ס. במקביל לעליה בכוח, מספרים בסובארו על שיפורי מתלים בדגמים השונים לטובת התנהגות כביש טובה (עוד יותר).
גם בכל הקשור לבטיחות, עברה המכונית שיפור. כך נוספו לאימפרזה דוושת בלם הקורסת בזמן תאונה, משענות ראש אקטיביות וחיבורי Iso-Fix למושבי בטיחות לילדים מאחור.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סובארו אימפרזה....
שינויים קלים...
בעיקר לדגמים הספורטיביים...
גם מבפנים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים