שתף קטע נבחר

 

ליגת העל חוזרת. בלוויין זה עולה יותר

מנויי הלוויין, שמבקשים להתחבר לשידורי ליגת העל דרך המענה הקולי של החברה, מועברים לנציגי השירות ונאלצים לשלם חמישה שקלים נוספים. מחברת "yes" נמסר: "אם מדובר בתקלה, נזכה את הלקוחות"

מנויים רבים של חברת "yes" נאלצו בשבועות האחרונים לשלם 'אקסטרה' עבור התחברות לשידורי ליגת העל בימי שבת בשיטת 'שלם וצפה'. עבור השידורים עצמם, יודע כל אוהד כדורגל, נגבים 19.90 שקלים אולם אלו שמבקשים להתחבר לשירות דרך המענה הקולי של "yes" נאלצו, לעיתים, לשלם חמישה שקלים נוספים.

 

בשבועות האחרונים הפעילו בחברת הלווין מערכת מענה קולי, אשר אמורה להקל על אלו המעוניינים להתחבר לשידורים ושאינם מצליחים לעשות זאת דרך השלט או שלא קיימת בביתם מערכת שידור מתאימה. הקלדת מספר המנוי ומספר תעודת הזהות אמורה הייתה לחבר את המתקשר באופן אוטומטי לשידורים ולחסוך ממנו את זמן ההמתנה והכסף שגובה החברה. אבל כמה מפתיע - המערכת כמעט תמיד היתה עמוסה, וגם כאשר המתקשר מצליח להגיע אליה מתברר כי לעיתים אי אפשר להתחבר דרכה. המתקשר מועבר אוטומטית למענה אנושי, בו מחבר אותו נציג השירות לשידורים, לא לפני שנגבים ממנו חמישה שקלים נוספים.

 

א.ס, מנוי של חברת "yes", ניסה להתחבר בשבועות האחרונים ל'שלם וצפה' דרך המרכזייה ונאלץ לעבור מסלול גיבוש עד שראה את המגרש הירוק על המסך. "כל מי שהממיר הדיגיטלי שלו לא מחובר לקו הטלפון, חייב להזמין את השידורים דרך המוקד הטלפוני, שם עומדות בפניו שתי אופציות: מענה אוטומטי או מענה קולי אנושי, שהזמנה דרכו עולה חמישה שקלים נוספים - 25 אחוזים יותר מהמחיר הרגיל. בפועל, מי שמנסה להזמין דרך המענה האוטומטי מקבל הודעה שזמנית לא ניתן לספק את השירות ומועבר לנציג השירות.

 

"כשהתלוננתי בפני המוקדנית, קיבלתי אותה תשובה כל הזמן: 'עקב עומס המענה האוטומטי אינו יכול לספק את השירות, אם תרצה אעביר אותך שוב ותנסה עוד פעם'. כמובן שאף אחד לא יסכים לעבור שוב - גם כי הוא כבר רוצה לראות כדורגל וגם כי הוא יודע ששום שירות לא יסופק לו שם. מיותר לציין שזמן הזמנת הערוץ עומד על שעה בממוצע בכל שבת. לא יכול להיות שאני אקבל שירות כזה ובנוסף אצטרך לשלם יותר".

 

מחברת "yes" נמסר בתגובה: "עלות תפעול המענה האנושי היא כ-15 שקלים לשיחה ולכן נאלצנו לסבסד אותה ב-5 שקלים שנגבו מהלקוחות. לקוח שבגלל תקלה לא יכול היה להזמין באמצעות השלט או האינטרנט, יקבל זיכוי. אנחנו מפנים למענה הקולי אבל אנשים אוהבים לדבר עם מענה אנושי ולכן זה עולה יותר כסף. נבדוק כל פניה שתגיע אלינו כדי לברר האם מדובר בתקלה שלנו. במידה והייתה בעיה אצלנו, הלקוח יזוכה באופן מיידי". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
חיפה - בית"ר. בלוויין זה עולה יותר
צילום: ראובן שוורץ
"יס". תשלום פלוס
אין תשובה במענה הקולי
מומלצים