שתף קטע נבחר

הפרסומת של "מטרנה" הפכה לשיר

"הכי קרוב אליך אמא", ג'ינגל בפרסומת של מטרנה, הוקלט כשיר שלם בעקבות לחץ ציבורי על המפרסמים. הזמר כפיר בן ליש: "התרגשתי מהתגובות, השיר הזה מוקדש לאמא שלי"

בדרך כלל שירים מוכרים נחטפים על ידי אנשי פרסום לשימוש בפרסומות ובקמפיינים שונים כשהציבור אמור להזדהות עם המסר שלצד השיר האהוב. לפעמים, זה גם קורה הפוך.

 

"הכי קרוב אליך, אמא" נכתב במקור כג'ינגל בן 30 שניות לפרסומת של "מטרנה". בעקבות פניות טלפוניות רבות של צופים ועקב בקשות מתחנות הרדיו לקבל גרסה מלאה של השיר, החליטו במשרד הפרסום של החברה להיענות לביקוש ולהקליט גרסה מלאה של השיר.

 

בתוך כשבוע הופק השיר "הכי קרוב אליך, אמא", בביצועו של כפיר בן ליש (הלחין והפיק שמוליק נויפלד, מילים: עמיר שינקמן), ועכשיו הוא מופץ לתחנות הרדיו. "הקלטנו את השיר ביומיים שלושה, הטיימינג היה קריטי וכולם התרכזו במטרה" מספר בן ליש, שסיפר כי הופתע מאוד מהתגובות לג'ינגל. "זה שיר שהקדשתי לאמא שלי, שמחתי על ההזדמנות וההתרגשות שלה מהשיר היא השכר שלי", אמר.

 

בימים אלה עובד בן ליש על דיסק חדש שייצא בעוד כחצי שנה. "יש חומרים ואני במגעים אחרונים עם חברת הפקות, בינתיים אני מנגן עם סנדרסון כשיש הופעות, עושה ג'ינגלים ועובד בגננות", הוא מספר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גליה אלמשלי
כפיר בן ליש. שיר לאמא
צילום: גליה אלמשלי
לאתר ההטבות
מומלצים