שתף קטע נבחר

לברון ג'יימס יפרסם מסטיק תמורת 5 מיליון דולר

הרוקי המדובר של קליבלנד סגר על חוזה לפירסום גומי לעיסה, תמורת חמישה מיליון דולר. מאז הפך למקצוען לפני חצי שנה הספיק לברון ג'יימס לחתום על חוזי פרסום בסך 140 מיליון דולר

לפני שנים אחדות נתנו חברות הנעליים סימן לזיהוי כוכבי נ.ב.א: אם קראו נעל על שמך, ידעת כי אתה סופרסטאר בליגה הטובה בעולם. נראה כי חברות הממתקים למדו את הפטנט.

 

לפני פחות משבועיים החל הרוקי המוכשר של דנבר נאגטס, כרמלו אנתוני, לפרסם חטיף שנרא על שמו, "מלו בר", פירסום ששכרו בצידו. כעת הגיע תורו של הרוקי המוכשר לא פחות והמדובר עוד יותר, לברון ג'יימס מקליבלנד קאבלירס. ג'יימס חתם על חוזה לפירסום מסטיק פירות. עבור המאמץ, ירוויח לברון כ-5 מיליון דולר.

 

ממש כמייקל ג'ורדן, אלילו הגדול, לברון לובש גופייה מס' 23 ולועס מסטיק באובססיביות, מחוץ ועל הפרקט. "מדיניות השיווק שלנו היא להתאים את עצמנו לאישיות של לברון ולתחביבים שלו", אמר סוכנו של הטאלנט, אריק גודווין. חצי שנה מאז הפך מקצוען, סגר ג'יימס על עסקות פרסום בהיקף של 140 מיליון דולר, ביניהן עם קוקה קולה ונייקי.

 

"האישיות שלו בהחלט פונה למגוון רחב בציבור האמריקני", הסביר חברו בקליבלנד, הפורוורד קרלוס בוזר. "אבל בסופו של יום, הכל מתחיל ונגמר במה אתה עושה על המגרש. והוא בהחלט מספק את הסחורה".

 

ואילו לברון לוקח את העניינים בקלילות: "כבר יש לי מספיק כסף. הרווחתי מספיק עבורי, עבור ילדיי ונכדיי. כעת, אני מחפש אתגרים חדשים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
לברון ג'יימס.140 מיליון דולר מחוזי פרסום
צילום: איי פי
צילום: איי פי
לברון ואנתוני. האחד מפרסם ופל, השני מסטיק
צילום: איי פי
גם הוא במפרסמים. מסטיק בן לאדן
מומלצים