שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    מכה לצ'רלטון: רק 3,500 מנויים לליגה האנגלית
    מנתונים רשמיים שהגיעו ל-ynet נחשף גובה ההפסדים של חברת צ'רלטון, בעלת הזכויות על ליגת העל והפרמיירשיפ. ממוצע ההזמנות לליגת העל: 55 אלף, אולם צ'רלטון היתה זקוקה לממוצע הזמנות של 85 אלף בתי אב מדי שבוע כדי להרוויח

    בשבוע שעבר פורסם ב-ynet כי ההתאחדות לכדורגל וחברת צ'רלטון, מחזיקת זכויות השידור של ליגת העל, החליטו לסיים ביניהן את החוזה הנוכחי ולהחזיר את הזכויות להתאחדות שתמכור אותן בתום העונה לכל המרבה במחיר.

     

    בשנה האחרונה דובר לא אחת על תופעת מיעוט הצופים במגרשים וההפסדים הרבים שנגרמים לצ'רלטון עקב מספר נמוך של הזמנות ל'שלם וצפה'. נתונים רשמיים שהגיעו ל-ynet חושפים כי ממוצע ההזמנות מדי מחזור עומד על 55 אלף צופים בשבוע. יש לציין כי לפני שלושה שבועות נרשם שיא שנתי בעקבות שבת גשומה במיוחד - 70 אלף מנויים.

     

    על פי ההערכות, צ'רלטון היתה זקוקה לממוצע הזמנות של 85 אלף אנשים מדי שבוע כדי להרוויח - כמות גבוהה בהרבה מהממוצע השבועי. כזכור, משלמת החברה 13.5 מיליון דולר להתאחדות לכדורגל עבור הזכויות.

     

    המספרים נמוכים במיוחד בשידורי "שלם וצפה" של הליגה האנגלית: רק 3,500 מנויים מדי שבוע. כמות זו נמוכה בצורה משמעותית מהציפיות של חברת צ'רלטון, ששילמה עבור זכויות השידור של הפרמיירשיפ למעלה משני מיליון דולר.

      

    הנתונים הללו כוללים את המנויים שצופים במשחקים, כולל אלה הנהנים מהנחות גדולות ומבצעים דרך חברות הכבלים והלוויין.

     

    החל מהעונה הבאה: משחק בודד בשלם וצפה

     

    מועצת הכבלים והלוויין חייבה בשבועות האחרונים את 'הוט' ו-yes לאפשר לצופים לרכוש משחק בודד
    בליגת העל והפרמיירשיפ החל מהעונה הבאה. מסיבות טכניות, חויבו עד עתה המנויים להזמין בשבתות ארבעה משחקים בעלות כוללת גדולה יותר (19.90 ש'). מהעונה הבאה ישודרו ארבעה משחקים בשעה אחידה, מתוכם יוכל הצופה לבחור את המשחק המועדף עליו.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: רויטרס
    הנרי ופירס. הצרכנים מצביעים בשלט
    צילום: רויטרס
    צילום: צפריר אביוב
    ליגת העל. צ'רלטון רחוקה מהמספרים
    צילום: צפריר אביוב
    מומלצים