שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    צ'רלטון תדרוש 150 דולר למנוי עבור שידורי המונדיאל
    עיתון "תל אביב" מפרסם מחר כי בחברה בונים על הכנסות של 20 מיליון דולר. נמנכ"ל אדר זהבי: "צ'רלטון תבחן כל מיני חלופות שיווקיות לטובת קהל חובבי הכדורל"
    עיתון" תל אביב" חושף מחר כי חברת צ'רלטון, שמחזיקה בזכויות השידור למונדיאל 2006, צפויה לדרוש מכל צרכן 150 דולר עבור רכישת חבילת משחקים. גורמים בכירים בחברה אישרו השבוע את הסכום, שנקבע לפי צפי של מכירת 150 אלף חבילות שידור לציבור הרחב. במקביל, כבר עתה שוקדים בחברה על מבצעים
    אטרקטיביים לשיווק החבילה בעונה הבאה, בהם סיבסוד שידורי הליגה האנגלית ואולי גם הישראלית, לכל רוכש מנוי מונדיאל.

     

    הפעם, המונדיאל בגרמניה ישודר בשעות נוחות לצופה הישראלי, ולכן בצ'רלטון נערכים להפיק מכך את המקסימום. בחברה מצפים להכנסות שיתקרבו ל-20 מיליון דולר (מהם תצטרך החברה לשלם גם לערוצי הלוויין והכבלים שיספקו להם שירותים). עם זאת, בכל פורמט שידורים ישנם 4 משחקים שישודרו בערוצים פתוחים לציבור – משחק הפתיחה, שני חצאי הגמר והגמר.

     

    מנכ"ל צ'רלטון, אדר זהבי, מסר בתגובה: "צ'רלטון תבחן כל מיני חלופות שיווקיות לטובת קהל חובבי הכדורל, ברמה שתיטיב עם הכיס של האוהדים וכחלק מהאסטרטגיה הכוללת שלא להעמיס הוצאות על הצרכן. זו גם הסיבה שצ'רלטון מתכננת לסגת בשנה הבאה מזכויות שידורי ליגת העל במתכונת שהייתה עד כה".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: איי פי
    בקהאם ואואן. 150 דולר במונדיאל
    צילום: איי פי
    מומלצים