שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    מקסימדיה ורפיד מעמידות את שילוט החוצות לאורך

    שתי החברות לפרסום חוצות העלו פורמט חדש: שלטים אנכיים כשהמטרה היא ליצור בולטות למפרסם

    שתי חברות שילוט החוצות, רפיד ומקסימדיה, הודיעו היום על חידוש בענף: שלטים אנכיים.

     

    מקסי מדיה החלה להציב את שלטי הבילבורדס (בגודל 6X2 מטר) בצורה אנכית כדי למשוך את תשומת לב המתבוננים, תוך חריגה ממצבם של כל השלטים הרגילים הממוקמים בצורה מאוזנת על רגל הבסיס. השלטים החדשים זכו לשם 'גוליבר'.

     

    מנכ"ל מקסימדיה, רוני הראל, אמר כי העמדת השלטים הגדולים מתבצעת במסגרת שאיפתה של מקסי מדיה להנהיג חידושים בענף שילוט החוצות מתוך כוונה לספק למפרסמים פתרונות יצירתיים. לדבריו, "השלטים העומדים יאפשרו למפרסמים רבים להציג את האלמנט החזותי שלהם בגודל ראוי." אמר הראל.

     

    אלא שבאופן מפתיע, או שלא, גם רפיד הודיע בדיוק באותו יום על שיטה דומה. מרפיד נמסר, כי מדובר בחבילת פרסום חדשה המבוססת על כ-30 מתקני פרסום חוצות בפורמט הבנוי לגובה תחת השם רפיד LONG.

     

    המתקנים הוקמו במיקומי אטרקטיביים בתל אביב ובגוש דן. הפורמט החדש מספק שטח פרסום של כ-15 מ"ר למתקן המאורך המאפשר ניצול חדש וקריאטיבי בחוצות ומשיג בולטות גבוהה בשל צורתו וגובהו. רפיד השקיעה בפרוייקט כ-250 אלף שקל, כשהמפרסם הראשון שיעלה על רפיד LONG הוא קוקה-קולה ישראל עם קמפיין כפר המוזיקה קוקה קולה.

     

    לדברי עידן מדמון, מנהל תיקי לקוחות אסטרטגיים ברפיד,  המוצר החדש מאפשר פרסום אפקטיבי של מוצרים מוארכים, כדוגמת בקבוקי משקאות ובשמים לצד מותגי אופנה מובילים מהארץ ומהעולם. חבילת רפיד LONG נמכרת לשלושים יום ומחירה למפרסם 80 אלף כולל הפקה ופרסום.

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    השלט החדש של מקסימדיה. "גוליבר"
    מומלצים