שתף קטע נבחר

מישל מרסיה מציג את לוריאל פרופסיונל

מישל מרסייה, מעצב השיער הישראלי והבעלים של רשת מספרות ומכללה לעיצוב שיער, נבחר על-ידי חברת לוריאל העולמית כפרזנטור מוביל לפעילות ההסברה של החברה באירופה. במסגרת שיתוף הפעולה יוביל מרסייה את פעילות ההסברה של המותג "לוריאל פרופסיונל" מול מעצבי שיער מכל רחבי אירופה. בימים אלו סיים פרויקט ראשון בסדרה במסגרתו הופיע בתורכיה בפני למעלה מ-6,000 מעצבי שיער.

***

 

תקציב היח"צ והדוברות של איגוד המסעדות בתי הקפה והברים נמסר למשרד היח"צ אורלי סגל תקשורת, המתמחה בענף הקולינריה. בין לקוחות אורלי סגל תקשורת: מסעדת מסה, מסעדת בליני, קזנקי בר פירות ים, רשת פיצה מטר (בבעלות החדשה), הלניקה - הטברנה עם שמעון פרנס ואחרים.

***

 

משרד אופיר חכם תקשורת, בניהולו של יועץ התקשורת אופיר חכם, נבחר לטפל ביחסי הציבור, הדוברות והייעוץ התקשורתי של האיגוד הישראלי לאיכות. במסגרת הטיפול ביחסי הציבור אמור המשרד להתוות את האסטרטגיה התקשורתית ולטפל בדיברור הכנס הלאומי של מומחי האיכות, שיתקיים במהלך חודש נובמבר הקרוב במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. באיגוד חברים יותר מ-300 חברות מפעלים, ביניהם רפא"ל, טבע, תע"א, מוטורולה, סלקום, שטראוס-עלית ועוד.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים