שתף קטע נבחר

פלאפון: לקוחות תורמים לבית השנטי

חברת פלאפון נרתמה להעניק תרומה לילדי בית השנטי, המעניק בית חם לעשרות ילדים ללא בית. התרומה תישען על יום פתוח שיזמה החברה, שהתקיים בתאריך ה-1/8/05, בו ציירו והציגו ילדי בית השנטי ציורים. הציורים מציגים את עולמם של הילדים כפי שניבט מעיניהם: עולם אחר של עצב מהול בשמחה. חברת פלאפון תאפשר ללקוחותיה להוריד את התמונות שציירו הילדים למכשירם הסלולרי באמצעות פורטל פלאפון ZOOM ואתר האינטרנט של פלאפון, ותתרום את הכנסות ההורדות לעמותת בית השנטי. התרומה תתאפשר החל מהתאריך ה-21 באוגוסט ועד ל-11 בספטמבר 2005. כל הורדת תמונה תעניק לילדי בית השנטי תרומה בסך של 3.90 שקל. סכום התרומה ייגבה מהלקוח באמצעות החשבונית החודשית.

***

 

הקמפיין האינטראקטיבי של מפעל הפיס לחיש גד, אשר עלה לאויר לפני כשבועיים, זוכה להצלחה גדולה ולאפקט ויראלי גורף. קרוב ל-20 אלף סרטים אישיים נוצרו במסגרת הקמפיין על-ידי הגולשים, כמות המהווה כ-40% מכלל הכניסות לאתר הקמפיין עד כה. במרכז הקמפיין עומדת מערכת שפותחה על-ידי SAATCHI Interactive, המאפשרת לגולש למלא את פרטיו האישיים, להעלות תמונה של עצמו, ובאמצעות עריכת התמונה לייצר סרטון פלאש on-the-fly, אותו ניתן לאחר מכן לשלוח באמצעות דוא"ל לחברים. הסרטון הנוצר על ידי הגולש ממשיך למעשה את הקו הפרסומי של חיש גד מקמפיין הטלוויזיה האחרון של המותג, אשר נוצר על ידי משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

***

 

חברת אלפא קוסמטיקס, יבואנית ומשווקת ניבאה בישראל, העלתה מיני קמפיין על שלטי PUSH UP של חברת מקסימדיה. PUSH UP הם חידוש בעולם שלטי החוצות – שלטי בילבורדס בגובה 15 מטר העומדים בצורה אנכית כך שימשכו את תשומת ליבם של המתבוננים, תוך חריגה ממצבם של כל שלטי הבילבורדס הרגילים הממוקמים בצורה מאוזנת על רגל הבסיס. מנהל המכירות במקסימדיה, רונן קימל אמר כי השלטים העומדים מאפשרים למפרסמים בתחומי האופנה, הסלולר, המשקאות, קוסמטיקה ועוד, להציג את האלמנט החזותי שלהם בגודל ראוי בתמונת גובה. הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום בר קורן, והיקפו 30 אלף שקל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים