שתף קטע נבחר

חמישה תקציבים חדשים לגיא אופק

משרד גיא אופק יח"צ קיבל 5 תקציבי ייעוץ תקשורתי אסטרטגיים חדשים בתחומי הלייף סטייל. בין הלקוחות החדשים: פלפוט, זכיינית דיסני בישראל; ילון, נציגת יצרנית אבני הקריסטל Swarovski; סינרגיה - האקדמיה לרפואה משלימה; תמהיל - המרכז הישראלי להשבחת מים; וח.ג. סחר בינלאומי, נציגה של ספקי חומרי גלם ופרזול.

***

 

חברת הקוסמטיקה מעבדות ג'יג'י תשלח קוסמטיקאיות שיסיימו את הקורס בבית הספר לקוסמטיקה ג'יג'י אקדמי לסטאז' בן שבוע ימים בפריז. הסטאז' עצמו יתבצע במשרדי חברת הקוסמטיקה גינו, ובמהלכו יתרגלו הקוסמטיקאיות הישראליות חומרים חדשים שטרם הגיעו לשוק הישראלי, ילמדו להפעיל מכשור חדש, וייחשפו לשיטות עבודה מהמתקדמות בעולם. מעבדות ג'יג'י משווקת בלעדית את מוצרי גינו בישראל.

***

 

ספקית שירותי המידע אדקיט משיקה את האוסף השנתי החדש של מיטב סרטוני הפרסומות מהעולם לשנת 2005 בתחומים מגוונים. האוסף מתפרסם במגוון קטגוריות, ביניהן טלפונים סלולרים, בנקים, מכוניות, אבקות כביסה, מוצרי ניקוי, מוצרי טיפוח והיגיינה, מוצרי נייר, חטיפי שוקולד, משקאות מוגזים, מוצרי חלב, קפה, דגני בוקר, בירות ועוד. האוסף, המגיע בקלטת וידאו או CD, כולל כ-50 סרטונים של החברות המובילות בעולם. האוסף השנתי נמכר במחיר היכרות מיוחד למפרסמים ופרסומאים בישראל במחיר של 350 ליש"ט לעומת 550 ליש"ט בשנים קודמות. האוסף מתפרסם פעמיים בשנה וקיימת אופציה לרכוש אוסף חצי שנתי בלבד.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים