שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    פחד וצחנה בין הרצליה לחיפה

    האזרח י. פונה בתחינה נרגשת לרכבת ישראל: עשו משהו בעניין האשה בסוודר הכחול, ומקבל שלל עצות טובות

    י. פונה הרכבת עונה 

    י. פונה
    2.2.00

    לכבוד: רכבת ישראל

    מאת: יואל קרני- נוסע מתמיד (בקו לחיפה)

    הנדון - בקשה לעזרה הומנית

    אנשי רכבת ישראל יקרים.

    הנני אזרח מן השורה המקפיד להשתמש בשירותיכם מתוך אידיאל.אני מאמין שבמצב האקולוגי בו שרויה מדינתנו צריך לאסור על אחזקת רכב פרטי ולהכריח את כל האזרחים להשתמש בשרותי הרכבת. עלי להודות שאני עושה זאת כחובה נעימה משום שאני אוהב את הרכבת, את נהגי הקטר, את קרון המזנון ואת האוירה המיוחדת הקיימת ברכבות שלכם.

    מזה שלוש שנים, בכל יום שני, אני נוסע לנכדי בחיפה ותמיד ברכבת שעוצרת בהרצליה בשעה שלוש חמישים וארבע דקות בדיוק (מעולם לא איחרה!!!). ובכל זאת דבר אחד מעיב על חדוות הנסיעה -

    הגברת עם הסוודר הכחול מנתניה.

    כידוע לך רכבת זו שאוספת אותי עוצרת בשעה ארבע ותשע דקות בנתניה ובאופן קבוע עולה עליה אשה הלובשת סוודר כחול (גם בקיץ). האשה, סלח לי על שפתי, מסריחה ביותר ולא הייתי מטריח אותך בעניין אלמלא התעקשה לשבת, כבר שלוש שנים, לידי (החלפתי כבר כמה פעמים קרון, אבל היא תמיד מוצאת אותי ויושבת לידי).מכיוון שגם נוסעים אחרים סובלים מהריח של האשה עם הסוודר הכחול, אם כי לא כמוני, שיושב ממש לידה, חשבתי לארגן עצומה של כמה מהנוסעים הקבועים בקו למען תתערב הנהלת הרכבת ותכריח את האשה להתקלח או לחילופין להגיע לחיפה באגד, אלא שברגע האחרון חשבתי לעצמי שאיני יודע דבר על האשה, ואין ברצוני לפגוע בה.

    לפיכך ברצוני לבקש בזאת שתשקלו להורות לנהג בקו זה לחיפה שלא לעצור בתחנה בנתניה למשך כמה ימי שני (אך ורק בשעה ארבע ותשע דקות) כדי שהאשה תחשוב שהקו בוטל ואז תמצא לעצמה דרך חילופית להגיע לחיפה והבעיה תיפטר מבלי לפגוע ברגשותיה. האם הדבר אפשרי?

    חוששני שאם לא תתקבל הצעתי או ימצא פתרון חלופי לבעיה, אאלץ בקרוב לרכוש רכב פרטי ולהוסיף לזיהום האוויר והפקקים. אנא אל תאלץ אותי לפעול בניגוד לצו מצפוני. ממתין לתשובתכם המהירה,

    יואל קרני

    קהילת ציון 23, הרצליה 46382

    נ.ב. מדוע אין בקרון המזנון כריך עם אבוקדו? זה מאוד בריא!

    חזור למעלה
    הרכבת עונה
    לכבוד מר יואל קרני

    רחוב קהילת ציון 23

    הרצליה

    א.נ.,

    הנדון: בקשה לעזרה הומנית

    1. מנכ"ל רכבת ישראל ביקשני להודות לך על מכתבך.

    2. בהתייחס לבקשתך המיוחדת, הרשה לי להציעך כמה חלופות:

    א.להתיישב באחד הכיסאות הבודדים הנמצאים בתחילת/בסוף קרון הנוסעים ברכבת.

    ב.להצטרף ולהתיישב כאדם רביעי במקום בו כבר יושבים 3 אנשים ו/או להתיישב ברביעיית כסאות התפוסה כבר ע"י 2 אנשים, ואז להניח חבילה גדולה לידך.

    ג. להמתין בעמידה ולתפוס את מקומך ולהתיישב (או לקום לקראת תחנת נתניה ולהתיישב), רק לאחר שהגברת תפסה את מקומה.

    ד. לסכם עם נוסע היושב במקום אחר (מראש) כי תיגש ותתיישב על ידו - או תחליף עמו מקומות - לאחר שהגברת תגיע ותתפוס את מקומה לידך.

    3. אני בטוח כי תוכל להשיג תוצאות מתקבלות על הדעת עפ"י אחת ההצעות הנ"ל.

    4. בתקווה כי תמשיך בכל זאת להשתמש וליהנות משירותי רכבת ישראל.

    בכבוד רב,

    יריב אגמון,

    עוזר ראשי למנכ"ל

    חזור למעלה
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    לאתר ההטבות
    מומלצים