שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    גוגל מציעה: Gmail לבעלי דומיינים

    שירות האחסון מאפשר לבעלי דומיינים להשתמש ב-Gmail, הדוא"ל המקוון של גוגל, גם עם כתובות שלא מסתיימות ב-Gmail.com

    גוגל השיקה גירסת בטא לשירות חדש, המיועד לארגונים, בתי עסק ולכל מי שברשותו כתובת אינטרנט.

     

    שירות האחסון מאפשר לבעלי דומיינים להשתמש ב-Gmail, הדוא"ל המקוון של גוגל, גם עם כתובות שלא מסתיימות ב-Gmail.com.

     

    השירות החדש מיועד להתחרות ב-Windows Live Custom Domains, שירות ניסיוני של מיקרוסופט, שהושק בנובמבר האחרון. השירות של מיקרוסופט מציע לבעלי דומיינים להשתמש בשרתיה עבור קבלה ומשלוח של דוא"ל ומסרים מידיים.

     

    השירות של מיקרוסופט מציע לצרכנים עד 60 חשבונות דואר אלקטרוני, עם 250 מגה בייט לכל תיבה, וכולל תכונות נוספות כמו סריקת אנטי וירוס ודואר זבל, ואפשרות להשתמש בכתובות אלה בשירותי מיקרוסופט כמו שירות המסרים המידיים MSN Messenger ושירות הבלוגים MSN Spaces.

     

    השירות של מיקרוסופט זמין כבר עכשיו (בארה"ב), ואילו גוגל אינה מתחייבת לאשר כל בקשת הצטרפות בשלב מוקדם זה של השירות שלה.

     

    השירות של גוגל מציע נתוני פתיחה פחות טובים: חשבונות בנפח מרבי של שני גיגה בייט, עם כלי חיפוש, ניהול מרכזי של כל החשבונות, אפשרות ליצור כינויים לכל תיבה, רשימות דיוור ועוד.

     

    על פי גוגל, השירות החדש מיועד לעסקים, ארגונים ובתי ספר. הבלוג של גוגל מפנה לבית ספר בסאן חוזה שמציע באמצעות השירות תיבות דואר אלקטרוני לכל תלמידיו, תחת הדומיין העצמאי שלו.

     

    בעלי עסקים קטנים ובינוניים השתמשו עד כה בחשבונות דוא"ל של ספקי אינטרנט או בפתרונות כמו Exchange של מיקרוסופט. ההכרזה הנוכחית מבשרת על
    כך שהמלחמה הבאה בין ספקי האחסון ברשת עשויה להתחולל במגזר העסקי והארגוני. גוגל תנסה לשכנע אותם לעבור להשתמש בשירות האחסון שלה, כאשר היא צפויה לרשום את ההכנסות ממודעות הטקסט המוצגות לצד ההודעות. 

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים