שתף קטע נבחר

קמפיין חברתי להגדלת מאגר החתומים על כרטיס אדי

המבצע של עמותת קו הזינוק תחת השם "בוחרים חיים" מסתמן כהצלחה כבר בתחילת הדרך

מבצע ארצי רחב היקף של עמותת קו הזינוק, אדי - המרכז הלאומי להשתלות של משרד הבריאות, צ'ק פוינט, ואלפי בני נוער, יצא אתמול לדרך - ומסתמן כבר בתחילת דרכו כהצלחה. המבצע, שאותו יזמו נטלי קטייב ועדי רם, תלמידות כיתה י"א מעמותת קו הזינוק, נועד להגדיל את מאגר החתומים על כרטיס אדי והגברת המודעות לנושא, במטרה להציל חיים ולצמצם את התופעה המזעזעת של שוק שחור וסחר באיברי אדם.

 

מדינת ישראל היא אחת המדינות בהן מספרם של החתומים על כרטיס תורם אברים הוא מהנמוכים בעולם: 4% בלבד, וזאת על רקע מצוקה קשה של חולים, ביניהם ילדים, הממתינים בין חיים ומוות להשתלת איברים. בכל שנה נפטרים עוד ועוד ישראלים בעודם ממתינים להשתלה, ואנשים נוספים יורדים לצמיתות מרשימת הממתינים עקב הידרדרות מצבם הרפואי.

 

המבצע, ששמו  "בוחרים חיים", יתופעל ע"י אלפי בני נוער שיקימו ביום הבחירות עמדות החתמה בכ-1000 קלפיות ברחבי הארץ, והקמפיין התקשורתי המלווה את המבצע מתמקד ברשימת המועמדים להשתלות בבחירות "האמיתיות". לדברי יוסי בן טוב, פרסומאי חברתי ומבעלי בן טוב הרמן המשרד שייצר את הקמפיין, "יש לזכור שאנחנו לא מוכרים כאן וופלים אלא מנסים לשנות עמדות, לכן ההיענות העצומה מפתיעה ומוכיחה לי לפחות שעם ישראל טוב מיסודו".  

 

הקמפיין שתקציבו עומד על 300 אלף שקל, עלה באינטרנט, בעיתונות והחל מהיום גם ב"רשת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים