שתף קטע נבחר

 

הישג למיקרוסופט: A9 של אמאזון נוטש את גוגל

מנוע החיפוש של Amazon.com נטש את גוגל בתחילת השבוע והחל להתבסס על מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט, Windows Live Search

הישג חשוב למיקרוסופט: A9, מנוע החיפוש של Amazon.com, נטש את גוגל בתחילת השבוע והחל להתבסס על מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט, Windows Live Search.

 

A9, שהתבסס עד כה על גוגל, סיפק למחפשים בו תכונות נוספות כמו חיפוש ספרים ומוצרים באתר אמאזון, חיפוש בלוגים, חיפוש עסקים ב"דפי זהב" האמריקני ועוד.

 

Windows Live Search הושק לאחרונה בגירסת בטא, כחלק מסדרת השירותים המקוונים של מיקרוסופט הממותגים בשם Live. מנוע החיפוש מבוסס על אלגוריתם משופר, תצוגה ידידותית יותר ועוד. לחצו כאן לסקירה ראשונית של מנוע החיפוש החדש.

 

מנכ"ל A9, דייוויד טננהאוס, אמר כי Windows Live הוא מנוע חיפוש "מאוד מעניין וחזק". לדבריו, A9 אינו מתבסס עוד על גוגל מאז יום א', בעקבות סיום החוזה בין שתי החברות. הוא סרב למסור פרטים על תנאי ההסכם בין אמאזון למיקרוסופט, ואם ייתכן שהחברה תחזור לשתף פעולה עם גוגל בעתיד.

 

ג'אסטין אוסמר, מנהל מוצר בכיר ב-MSN, יחידת האינטרנט של מיקרוסופט, אמר כי ההסכם עם גוגל חושף את מנוע החיפוש החדש בפני קהל רחב.

 

אימפריית החיפוש של גוגל מאפשרת לחברה להכניס מיליארדי דולרים, בעיקר מפרסום מודעות מילים בתוצאות חיפוש. על פי מחקרים, יאהו! נמצאת במקום השני בתחום החיפוש ומיקרוסופט מפגרת מאחור במקום השלישי.

 

כעת מיקרוסופט שואפת לצמצם את הפער בעזרת מנוע החיפוש החדש ומערכת פרסום מודעות מילים בשם adCenter. בחברה משקיעים בכך לא מעט זמן, כוח אדם ובעיקר – כסף. "אנחנו רואים את זה כמירוץ מרתון", אמר אוסמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים