שתף קטע נבחר

 

ישראכרט: עלייה של 13% בקניות בספטמבר

מנתוני החברה עולה, כי ענף המזון רשם לקראת ראש השנה גידול של 13% בחודש זה לעומת חודש מקביל אשתקד, ושיא הקניות נרשם ביומיים שלפני החג. גם ענף התרבות רשם גידול של 13%

בחודש ספטמבר, המאופיין בקניות לחג ובגידולים במרבית ענפי הצריכה הפרטית, גדל מחזור הקניות ב-13% בהשוואה לחודש ספטמבר אשתקד. כך עולה מסיכום נתוני הצריכה לחודש ספטמבר של חברת ישראכרט. לדברי חיים קרופסקי, מנכ"ל תשלובת ישראכרט, "הגידול במחזור בספטמבר דומה לגידול במחזור בתקופת טרום המלחמה ומעיד על כך שחזרנו לצמיחה".

 

במהלך השבועיים שקדמו לראש השנה, כולל ערב החג, גדל מחזור הקניות בכרטיסי התשלובת בענפים המתייחסים לחג בכ-12% בהשוואה לשבועיים שקדמו לראש השנה אשתקד. הגידול במחזור נובע מעלייה של 6% במספר העסקאות והן מעלייה של 6% בסכום העסקה הממוצעת.

 

מחזורי הקניות לקראת החג נבחנו בתחומי התיירות ונופש, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, תכשיטים, מכוני יופי וקוסמטיקה, מתנות, צעצועים, כלי בית ומיטה, פארמה, רהיטים, עשה זאת בעצמך, הלבשה והנעלה, ספרים קלטות ודיסקים, משתלות, בתי כל בו, מעדניות ומכולות וסופרמרקטים. שיא הקניות בענף המזון לקראת ראש השנה, נרשם יומיים לפני ערב החג – גידול של 65% לעומת יום ממוצע בשבועיים שלפני החג. ענפי המזון רשמו גידול של 13% בחודש ספטמבר 2006 בהשוואה לחודש מקביל אשתקד וענפי תרבות בידור ופנאי רשמו גידול של 18% בחודש ספטמבר 2006, בהשוואה לחודש מקביל אשתקד. 

 

עוד ציין קרופסקי, כי בתי עסק באזור הצפון רשמו בספטמבר 2006 גידול גבוה מקצב הגידול שלהם לפני המלחמה. בחודש זה גדל מחזור הקניות של בתי עסק באזור הצפון בכ- 14% לעומת חודש מקביל אשתקד. גידול זה גבוה ב-1.5% משיעור הגידול במחזור באותה תקופה של יתר בתי העסק.  

 

חודשים ינואר עד ספטמבר 2006

בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדל מחזור הקניות בכרטיסי תשלובת ישראכרט בכ- 11% בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד. הגידול במחזור נובע מעלייה של 9% במספר העסקאות ומעלייה של 2% בסכום העסקה.

 

מספר התשלומים הממוצע בעסקת תשלומים בכרטיסי אשראי עומד על 3.8 תשלומים בתשעת החודשים הראשונים של השנה לעומת 3.9 בתקופה מקבילה אשתקד.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קניות. עלייה בקניות באשראי לפני החג
מומלצים