שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    ד"ר יאיר עמיחי-המבורגר

    יאיר סיים את לימודי הדוקטורט בפסיכולוגיה באוניברסיטת אוקספורד והוא עוסק בתחום הפסיכולוגיה החברתית-ארגונית על היבטיה האקדמאים והמעשיים.  

     

    מיקודו המחקרי ברווחה הפסיכולוגית של הגולש האינטרנטי ובמחקריו הוא בוחן את הקשר בין אישיות הגולש ומאפייני גלישתו והשפעתם על רווחתו הפסיכולוגית.

    החזון העתידי הוא להגיע לעיצוב אינטרנט המאפשר לגולש ל"תפור חליפה אישית" המיטיבה עימו ברמה הפסיכולוגית. קו המחקרים הנוכחי של יאיר עוסק בהעצמה שהאינטרנט מעניק לגולש ברמה האישית, הבינאישית הקבוצתית והעל קבוצתית.  

     

    יאיר מפרסם את מחקריו בכתבי עת אקדמיים מובילים. עבודתו זכתה לציון לשבח מ - Academy of Management ומארגון הספריות האמריקאי. בשנת 2005 יצא בעריכתו הספר The Social Net בהוצאת אוניברסיטת Oxford. ספרו השני Technology and Psychological Well-being יצא לאור בהוצאת אוניברסיטת Cambridge בשנת 2009. המהדורה המעודכנת והמורחבת של הספר The Social Net בהוצאת אוניברסיטת Oxford יצא לאור ב2012.

     

    יאיר מכהן כראש המרכז לחקר הפסיכולוגיה של האינטרנט (CIP) בבית ספר סמי עופר לתקשורת, המרכז הבינתחומי הרצליה.

     

     

     

     

    מומלצים