שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    בדיקה: לא כל ספקיות האינטרנט תומכות ב-Vista

    רוב ספקיות האינטרנט כבר יודעות לתת מענה לגולשים המשתמשים במערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט. בזק החלה לתמוך בה אתמול, לאחר פנייתנו, ו-HOT מבטיחה תמיכה החל משבוע הבא

    מערכת ההפעלה Windows Vista הושקה בישראל בסוף חודש ינואר. לחברות האינטרנט של ישראל אין כל סיבה להיות מופתעים - גירסת בטא יציבה של מערכת ההפעלה הייתה זמינה כבר ב-2006, ולרשותם עמדו חודשים רבים כדי להתכונן ולתמוך בבוא הזמן בלקוחות הזקוקים לתמיכה. ובכל זאת, בדיקת ynet מגלה כי בחלק ממוקדי השירות עדיין לא יודעים לספק תשובות לפונים.

     

    לקוחות HOT ובזק באינטרנט המהיר שרכשו לאחרונה מחשבים עם מערכת ההפעלה Vista גילו כי החברות עדיין לא מסוגלות לספק להם תמיכה, אפילו בחיבור בסיסי לאינטרנט. ממשק הגדרות הרשת והחיבור לאינטרנט ב-Vista שונה לחלוטין מההגדרות של Windows XP.

     

    כאשר פנינו לקבל תמיכה מ-HOT, נשמע הנציג מופתע כאשר אמרנו לו שאנחנו משתמשים ב-Windows Vista (האזינו להקלטה). הוא הסביר כי עדיין לא עבר הדרכה על מערכת ההפעלה החדשה, ולכן לא יכול לסייע לנו בהגדרות החיבור. 

     

    בתשובה לפנייתנו לשירות התמיכה הטכני של בזק בתחילת השבוע, ענה לנו נציגי התמיכה כי החברה עדיין לא תומכת במערכת ההפעלה החדשה. עם זאת, בזק עמדה בהבטחתה אלינו והחל מהיום (ה') נציגיה תומכים ב-Vista.

     

    מצב טוב יותר אצל ספקיות האינטרנט

    בבדיקה דומה שערכנו אצל חמש ספקיות האינטרנט הגדולות, התברר כי כולן כבר מספקות תמיכה ועזרה בהגדרות, כאשר ב-012 עדיין לא כל הנציגים עברו את ההכשרה, אך מעבירים את מי שפונה לנציג מוסמך.

     

    מערכת ההפעלה החדשה מבית מיקרוסופט הושקה בישראל לפני למעלה מחודש לאחר מספר חודשים בהם הייתה זמינה כבטא, ועדיין מהווה נתח קטן מאוד משוק המחשבים בישראל.

     

    עם זאת, החל מהשבועות האחרונים מחשבים חדשים כבר אינם נמכרים יותר עם מערכת ההפעלה הישנה, אלא עם Vista בלבד.

     

    HOT: תמיכה משבוע הבא

    מחברת HOT נמסר: "בשבועות האחרונים פתחה HOT במהלך נרחב להדרכת מאות נציגי

    מוקד התמיכה לשירות האינטרנט, על מנת שיוכלו לתת מענה ללקוחות המשתמשים במערכת ההפעלה החדשה Vista.

     

    החל משבוע הבא תהיה תמיכה מלאה בנושאים הקשורים למערכת ההפעלה החדשה". אנחנו נמשיך לעקוב.

     

    במסגרת מדור "שימוש הוגן" נטפל בתלונות צרכניות ונעלה לדיון נושאים עקרוניים. נפגעתם משירות לקוי של ספק האינטרנט? קניתם מודם או מעבד וגיליתם שעבדו עליכם? פנו אלינו באמצעות הטופס הזה , בצירוף תכתובות מסמכים רלוונטים והקלטות של שיחות, וננסה לעזור.

     

    אם ברשותכם מיקרופון או מצלמת רשת, הקליטו או צלמו את עצמכם מפרטים את התלונה ושלחו אלינו את הקובץ באמצעות הטופס הזה .

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים