שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    הקורולה החדשה בישראל

    אבות טיפוס של טויוטה קורולה ואוריס החדשות הגיעו לישראל לצורך תקינה. היבואנית מאושרת, היריבים במתח, והלקוחות הישראלים ייאלצו להתרגל לתיבה הרובוטית החדשה

    טויוטה קורולה החדשה, מהמכוניות החשובות שינחתו בארץ בשנת הדגם הבאה, כבר כאן. מאחר שמדובר ביורשת מסקרנת במיוחד לאחת המצליחות של השוק המקומי, אנחנו מזדרזים לדווח לכם שאבות-טיפוס ראשונים כבר הגיעו לישראל לצורך תקינה. המחיר הצפוי - החל מ-114,000 שקל.


    הקורולה נשארת קורולה... 

     

    שלא כמו בדור הקודם של הקורולה - למעשה, שלא כמו באף אחד מתשעה הדורות הקודמים - הפעם לא מדובר במכונית אחת, אלא בשתיים: גרסת חמש הדלתות תהפוך לדגם עצמאי ותכונה "אוריס", גרסת הסדאן תמשיך להימכר תחת השם קורולה. גם ארצות הייצור של שתי המכוניות שונות: הקורולה המסורתית תמשיך להגיע מיפן, האוריס באה מטורקיה - אותו פס ייצור ממנו קיבלנו בעבר את הקורולה סדאן והוורסו.

     

    מי אמר קבוצה 2?

    יבואנית טויוטה, יוניון מוטורס, צפויה להתחיל את שיווקן של שתי המכוניות החדשות בתחילת שנת הדגם 2008 (כנראה בחודש מאי, ולא ינואר כפי שצפוי היה). מבחינת מחירים אין הפתעות מרעישות. הקורולה החדשה תגיע בשתי רמות גימור: הבסיסית תישק לרף העליון של קבוצה שתיים לחישוב שווי שימוש, שעומד היום על 114,000 שקלים, ואילו רמת הגימור הגבוהה יותר תשווק תמורת כ-8,000 שקל יותר, עם תפריט אבזור מקיף יותר. ראוי לציין כי הגרסה הבסיסית של הקורולה תגיע אלינו עם ארבע כריות אוויר בלבד, בעוד שכמה ממתחרותיה הישירות - מאזדה 3, פורד פוקוס, רנו מגאן ומהיום (ה') גם פיז'ו 307, משווקות כיום עם שש כריות אוויר גם בגרסאות הבסיסיות המיועדות לציי רכב. 


    ... חוץ מהקורולה שהופכת לאוריס

     

    אוריס, גרסת חמש הדלתות החדשה, תהיה יקרה מהקורולה. מחירה יעמוד על כ-125,000 שקל, ולכן תכוון לקהל אנין יותר. מאחר שמחירה של האוריס חורג מגבולות קבוצה 2, שיווקה צפוי להתמקד בלקוחות פרטיים.

     

    הקורולה והאוריס יגיעו עם מנוע ה-1.6 החדש, שמייצר 124 כ"ס, ובכך יעמדו בראש קבוצת ה-1.6 ליטר מבחינת הספק מרבי. אולם, הפרט המעניין בקורולה החדשה הוא תיבת ההילוכים הרובוטית, שעד כה לא זכתה להצלחה בארץ. לא רק אצל יצרנים אחרים, אלא גם ביאריס הנוכחית.

     

    אולם, יבואנית טויוטה אינה חוששת מהנושא. אנשי היבואנית בטוחים שהדגם החדש יצליח אף יותר מקודמו, שהיה בפני עצמו סיפור הצלחה גדול. בכל מקרה, יבואנים רבים יעקבו היטב אחר החדרת הקורולה מתוך תקווה שטויוטה תפרוץ את מחסום האהדה של התיבה הרובוטית בארץ.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים