שתף קטע נבחר

לאומי קארד: מידע על פי דרישה ללקוחות ב-SMS

חברת כרטיסי האשראי משיקה שירות המאפשר ללקוחות לקבל מידע באמצעות שליחת הודעות טקסט. השירות יאפשר למחזיקי הכרטיס לשלוח בקשות למידע אודות גובה החיוב העתידי בכרטיס, יתרת מסגרת האשראי הפנויה, כמות הנקודות ועוד

חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד משיקה שירות חדש המאפשר ללקוחות לקבל מידע על פי דרישה באמצעות הודעות טקסט (SMS). בכך מרחיבה לאומי קארד את שירות "SMS חכם", אשר החלה להפעיל בשנת 2005 ואשר מספק ללקוחותיה מידע.

 

השירות יאפשר למחזיקי הכרטיס לשלוח בקשות למידע אודות גובה החיוב העתידי בכרטיס, יתרת מסגרת האשראי הפנויה, גובה החיוב האחרון ומספר הנקודות שנצברו עד כה ולקבל התשובה מיידית אל מכשיר הסלולר שלהם.  

 

סל השירותים כולל הודעות בדבר רכישות מעל 500 או 1000 שקל (לבחירה); רכישות המבוצעות באינטרנט; התרעה על ניצול 85% ממסגרת האשראי בכרטיס; סכום החיוב ביום החיוב וכן מידע על סכום החיוב הצפוי, 7 ימים טרם התבצע, כולל יתרת מסגרת האשראי הפנויה לניצול; מקרים בהם הלקוח חורג ממסגרת האשראי ועוד. הלקוחות יכולים לבחור לקבל את כל מגוון סל השירותים וההתראות או חלקן.

 

לדברי אריה היילוייל, מנכ"ל לאומי קארד, "אנו שמחים להיות הראשונים והיחידים, מבין חברות האשראי, המאפשרים ללקוחותינו להעצים את יכולתם להתעדכן ולברר בכל רגע ובכל מקום את היקף הוצאותיהם באמצעות הכרטיס, יתרת האשראי ויתרת הנקודות העומדת לרשותם". 

 

בנוסף, לרגל חג הפסח, יהנו מחזיקי כרטיס אשראי שופרסל לאומי קארד מחודש אשראי (אפריל) - ללא ריבית. כך ייהנו הלקוחות מאפשרות לדחות את התשלום עבור כל הרכישות במהלך חג הפסח, חול המועד והחופשות ועד סוף החודש ולדחות את הפירעון לתחילת יוני ללא עלות נוספת של ריבית. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניתן לשלוח בקשות למידע אודות גובה החיוב העתידי בכרטיס
מומלצים