שתף קטע נבחר

לקראת הניידות: מירס מציעה שני קווים על אותו מכשיר

חברת הסלולר הרביעית היא הראשונה שמדברת על גיוס לקוחות לקראת ניידות המספרים. מציעה ללקוחותיה הקיימים שיש להם עוד מכשיר עם קו של חברה מתחרה, להעביר את הקו הנוסף למכשיר שלה. יעד הגיוס: 50 אלף לקוחות חדשים

חברות הסלולר כבר דרוכות לקראת ניידות המספרים המתקרבת, כשהגדולות ביניהן עסקו בחודשים האחרונים במהלכים שיווקיים עתירי תקציב שמטרתם העיקרית שימור לקוחות.

 

מירס, חברת הסלולר הרביעית, יצאה היום (ג') במהלך ראשון מצד חברת סלולר שמדבר על גיוס לקוחות מחברות אחרות. החברה, שכיום יש לה 435 אלף מנויים והיא מחזיקה ב-5% מנתח השוק הסלולרי בישראל, הודיעה כי היא יוצאת במהלך שיווקי תחת הכותרת "הקרב על הקו" כשההצעה ללקוחות היא בעצם שני מספרי טלפון במכשיר אחד, כשלמעשה הלקוחות יוכלו לעבור בין הקווים בלחיצת כפתור. שירות דומה, אגב, תשיק גם חברת פלאפון בדצמבר.  בסלקום יש שירות שנקרא המספר הנוסף, שמאפשר למנוי סלקום לקבל מספר נוסף על מספר הסלקום הקבוע שלו. עם זאת, מדובר בשירות שונה מזה של מירס מאחר שהמספר הנוסף אינו מובנה על הטלפון וההתקנה של המספר נעשית למעשה ב"אוויר".

 

אברשה בורשטין, מנכ"ל מירס, אמר כי "אנו רואים בניידות המספרים הזדמנות לצמיחה במספר לקוחותינו". בפועל, החברה פונה במהלך זה אך ורק ללקוחותיה הקיימים שמחזיקים גם מכשיר שני של חברה אחרת, ומציעים להם להעביר את הקו השני למכשיר של מירס, כך שלמעשה יהיה להם שני קווים על אותו מכשיר סלולרי. החברה השקיעה בפיתוח של המהלך 30 מיליון שקלים בשנה האחרונה, ומצפה לגייס 50 אלף לקוחות חדשים בעקבותיו במהלך 2008.

 

במירס מציינים, כי הצטרפות לשירות היא ללא תוספת דמי שימוש וללא התחייבות בשנה הראשונה, כששנה לאחר מכן עלות אחזקת הקו השני תהיה 6.90 שקלים לחודש.

 

מירס היא למעשה חברת הסלולר שניידות המספרים יכולה למנף אותה יותר מכל חברה אחרת. אלא שהמהלך הנוכחי עימו יצאה החברה פונה, כאמור, רק ללקוחות קיימים שלה שיש להם עוד קו של חברה מתחרה, ולא ללקוחות שהם לא לקוחותיה כיום. לכן מדובר למעשה במהלך מצומצם, אך בחברה אומרים כי מדובר במהלך ראשוני ובהמשך הם יפנו גם לצרכני סלולר שאינם לקוחות שלה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים