שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    בקשה לייצוגית: "רכבת ישראל הטעתה נוסעים"
    האם רכבת ישראל מונעת הנחה של 50% ממי שרוכש כרטיסי נסיעה בשעות שפל באמצעות מכונות אוטומטיות? תביעה ייצוגית טוענת שכן, ברכבת ישראל מכחישים בתוקף: "ניסיון עקר להתעשר על חשבון הקופה הציבורית"

    בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד רכבת ישראל, הוגשה אתמול לבית המשפט המחוזי בתל-אביב. כך מדווח הבוקר "ידיעות אחרונות". זאת, בטענה להטעיה צרכנית חמורה. התובע הייצוגי טוען, באמצעות עו"ד יוחי גבע, כי רכבת ישראל התחייבה לתת הנחה בגובה של 50% ממחיר הנסיעה לכל נוסעיה, בין היתר, בין הערים תל-אביב ונתניה (לכל כיוון), ובין השעות תשע בבוקר לשלוש בצהריים.

     

    אולם בפועל, לטענת התובע, ההנחה ניתנת אך ורק בקופות הרכבת, ואינה ניתנת כלל לרוכשים את הכרטיסים במכונות האוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה בכל רחבי הארץ.


    צילום: גלעד קוולרצ'יק

     

    "בסופו של דבר, מתעלמת רכבת ישראל מהתחייבויותיה ופרסומיה בדבר ההנחה, כך שרוב ציבור לקוחותיה, הרוכשים את כרטיסי הנסיעה באמצעות המכונות

    האוטומטיות, אינם נהנים מההנחה המובטחת ונותרים בחיסרון כיס, בגובה של 50% ממחיר הנסיעה היחסי בין הערים תל-אביב לנתניה", נטען בתביעה. טרם הוגשה תגובת הרכבת לבית המשפט.

     

    תגובת רכבת ישראל

    "התביעה חסרת בסיס. רכבת ישראל מעניקה הנחה של 50% בשעות השפל גם במכונות האוטומטיות. בניגוד לטענת התובע, רכבת ישראל מעניקה הנחה בקו נתניה-תל-אביב, הן באמצעות רכישת כרטיס בקופה, והן באמצעות רכישת כרטיס במכונות האוטומטיות. כמחצית מרכישת הכרטיסים בקו בשעות השפל, נעשית דרך המכונות האוטומטיות.

     

    "מדובר בניסיון עקר, חלמאי וחסר בסיס של תובע, להתעשר שלא כדין על חשבון הקופה הציבורית תוך ניצול ציני של מכשיר התובענה הייצוגית. רכבת ישראל טרם קיבלה את התביעה, אך מעריכה כי בית המשפט ידחה את הבקשה על הסף".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים