שתף קטע נבחר

מודי בר-און נשאר בדיסקונט; יקבל 600 אלף ד' ל-3 שנים

בר-און, שמפרסם את הבנק כבר שש שנים, חתם על הארכת חוזה לשלוש שנים נוספות תמורת 200 אלף דולר לשנה. הבנק מעלה קמפיין לגיוס עובדי מדינה ופותח בחזית מול בנק יהב

מודי בר-און ובנק דיסקונט ממשיכים ברומן. בר-און, המשמש כפרזנטור של הבנק כבר שש שנים, חתם החודש על הארכת החוזה לשלוש שנים נוספות (עד סוף 2010) תמורת 200 אלף דולר לעונה, ובסך הכל 600 אלף דולר.

 

במקביל, הערב מעלה דיסקונט קמפיין חדש בכיכובו של בר-און, שיעמוד במרכזה של המלחמה הפרסומית הבאה בגזרת הבנקים. לאחר מספר שבועות בהם בנק יהב שופך מאות אלפי דולרים על פרסום המיועד לעובדי המדינה, נכנס בנק דיסקונט למערכה גם הוא.

 

7 מיליון שקלים ישקיע הבנק בקמפיין פרסום חדש שמיועד למגזר של עובדי המדינה, במסגרתו יעלו 2 סרטוני טלוויזיה חדשים, מודעות בעיתונות, קמפיין רדיו ואינטרנט. בקמפיינים משתתפים, מלבד בר-און, גם שחקנית תיאטרון הבימה ליה קניג, שמופיעה לראשונה בפרסומת, וכן אלברט אילוז ורמי הויברגר.

 

בנק יהב אינו נעזר בשירותי פרזנטורים להובלת קמפיין הפרסום שלו. הבנק שמפרסם בהיקפים נמוכים הרבה יותר מאלו של בנק דיסקונט, השקיע בקמפיין הפרסום האחרון שלו שרץ כבר מספר חודשים ("בנק יהב. תמיד היה תמיד יהיה הבנק של עובדי המדינה"), 1.2 מיליון דולר (על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, במחירים ריאלים). תקציב הפרסום של הבנק עמד בשנת 2007 על 2.4 מיליון דולר, לעומת תקציב העתק של דיסקונט, בהיקף של למעלה מ-7 מיליון דולר בשנת 2007.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים