שתף קטע נבחר

yes: "לא הייתה לנו אחריות על השיבושים בשידורים"

חברת הלוויין הגיבה היום לבית המשפט את תגובתה לתביעה הייצוגית שהוגשה נגדה בגין השיבושים שחלו בשידוריה בשנה שעברה. החברה טוענת כי כבר העניקה הטבה ששוויה מאות מיליוני שקלים בפתיחת כל הערוצים חינם. מבקשת מבית המשפט לקזז את ההטבה במידה ותתקבל התביעה

חברת יס הגישה היום (ב') את תגובתה לבקשה לתביעה ייצוגית נגדה מחודש אוקטובר האחרון בגין השיבושים וההפסקות בשידורי הטלוויזיה שהתרחשו בחודש ספטמבר האחרון. לטענת יס, הבקשה הוגשה ביד קלה בטרם הגיע האירוע לסיומו והתבררו הנתונים ששללו את אחריותה של החברה לשיבושים בשידור. את התגובה הגישה יס באמצעות משרד ארדינסט בר נתן ושות'

 

יס טענה כי העניקה ללקוחותיה הטבה ששוויה מאות מיליוני שקלים והשקיעה מאמצים גדולים יחד עם רשויות שונות כדי לאתר ולתקן את התקלה, שמקורה היה מכ"מ של ספינת יוניפי"ל ששהתה מחוץ למים הטריטוריאלים של ישראל. מבקשת מבית המשפט לקזז את ההטבה במידה ותתקבל התביעה.

 

בתביעה, שהיקפה 122 מיליון שקלים, טען התובע, יגאל גרינדלר, כי הוא "כמו גם שאר מנויי yes, סבלו בספטמבר משיבושים יומיומיים והפסקות ארוכות בשידורי הטלוויזיה" וביקש להשיב לכל מנויי החברה את דמי המנוי ששילמו בגין חודש ספטמבר.

 

תביעה ייצוגית נוספת בגובה 62.5 מיליון שקל, בגין אותם שיבושים, הוגשה מספר ימים לאחר מכן ואוחדה עם התביעה הראשונה. "במידה ותתקבל התביעה", נכתב, "תבקש יס לקזז את הטבה של מאות מיליוני שקלים שניתנה ללקוחותיה דרך פתיחת כל הערוצים חינם, הטבה שממילא עולה בגובה ניכר על דמי המנוי החודשיים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יס: ההטבה שהוענקה גדולה מסכום התביעה
צילום: משה מילנר, לע"מ
מומלצים