שתף קטע נבחר

חברת g.ho.st למיקרוסופט: גנבתם לנו את הסלוגן

מנכ"ל g.ho.st דורש מסטיב באלמר להפסיק את השימוש בסלוגן "No Walls", שלטענתו מהווה הפרת זכויות יוצרים. מיקרוסופט: לא מדובר בהפרה

בשבועות האחרונים מיקרוסופט מפרסמת את מערכת ההפעלה Windows באמצעות הסלוגן Life Without Walls ("החיים ללא קירות"). לטענת צבי שרייבר, מנכ"ל חברת g.ho.st, המספקת סביבת עבודה וירטואלית, הססמה השיווקית של מיקרוסופט מזכירה מאוד את זו שהם משתמשים בה כבר למעלה משנה - No Walls ("ללא קירות").

 

במכתב שנשלח למנכ"ל מיקרוסופט,

סטיב באלמר, דורש שרייבר שמיקרוסופט יחדלו משימוש בסיסמה זו.

 

"סטיב, נראה שהודית באופן אישי ש-g.ho.st היא מתחרה חדשנית ל-Windows. גם התקשורת רואה את g.ho.st כמתחרה ישירה במיקרוסופט... מה שעשית עכשיו זה לקחת שורה שיווקית שהיא כמעט זהה, או זהה לחלוטין, לסיסמה שלנו שמוגנת בזכויות יוצרים, זו מבלי רשות, וייחסת אותה למוצר מתחרה לשלנו" כתב שרייבר.

 

הדרישה: הסירו את הקמפיין

חברת g.ho.st דורשת ממיקרוסופט להסיר את הקמפיין באופן מיידי (במכתב שנשלח צויין התאריך 25.9 כתאריך אחרון להורדתו), כמו כן לשלוח הצהרה בכתב שהחברה לא תעשה שימוש בעתיד בססמאות אלה. בנוסף, על מיקרוסופט לציין בכל המדיות בהן עלה מסע הפרסום שמיקסורופט לא קשורה לטכנולוגיות של g.ho.st, ושהיא לא מציעה

את היתרונות שמספקת טכנולוגיה זו.

 

חברת מיקרוסופט, מצידה, טוענת שאין קשר בין הקמפיינים, ושלא מדובר בהפרת זכויות. "קיבלנו את המכתב וההאשמות שלהן לא מוצדקות", נמסר בתגובת החברה: "לפי מיטב ידיעתנו, ל-Ghost אין זכויות יוצרים על השימוש בביטוי "No Walls", שבכל מקרה שונה מהסלוגן של מיקרוסופט, Life Without Walls.

 

נכון לשעות אלה, הקמפיין של מיקרוסופט לא הוסר מאתר החברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים