שתף קטע נבחר

מנוע-ביצועים-נוחות-פוזה

אופנוע שלא נראה כמו משהו שאתם מכירים, שלא ננהג כמו משהו שאתם מכירים, ולא נרגע כמו שאתם עלולים הייתם לצפות ממנו

מנוע: אחד המגניבים בעולם שבו מסובבים את ידית הגז. הטכנולוגיה שלו די מיושנת - הוא מקורר אוויר, יש לו גל זיזים עילי יחיד ושני שסתומים לצילינדר - אבל הוא גם מהווה הוכחה ניצחת לכך שלא צריך יותר כדי לקבל פצצות למוח. הכוח זמין בערמות החל ב־3,000 סל"ד, והוא עשוי לתפוס הרבה אופנועים חזקים ממנו עם המכנסיים למטה במאוצי רול־און (גז תוך כדי נסיעה). מסוג המנועים שאין להם הרבה הספק, אבל אתה משתמש ברובו המוחלט כמעט כל הזמן. תענוג - ****

 

ביצועים: כאן הדירוג של הדוקאטי קצת יותר בעייתי. מבחינת ביצועים נגד השעון נטו, הוא לא מככב במצבו המקורי. על אספלט ישראלי חלקלק ומשובש, יוצא ההיפרמוטארד לא פעם משיווי המשקל, מתחיל לבעוט ולנגוח. בשורה התחתונה זה מאט אותך. אבל מצד שני של המשוואה, אלה בדיוק התחושות שגורמות לך לרדת מהאופנוע הזה עם חיוך דבילי ורצון בלתי נשלט לעלות עליו שוב ולדפוק עוד סיבוב כזה - ***

 

נוחות: תנוחת הרכיבה נייטרלית ומתאימה בדיוק לטווח המהירויות של האופנוע הזה, ללא מיגון רוח. המושב מרופד ונראה מזמין, אבל לאורך זמן מתגלה ככזה שעוצר אותך מדי פעם למנוחה. בסך הכל, אפשר לתת שעה וחצי של גז בלי יותר מדי אי נוחות. וזה מכובד - ****

 

פוזה: אם הוא לא היה יוצא לשוק רק ב־2007, היינו אומרים שהוא זה שהמציא את המושג פוזה. אין על האיטלקים האלה, אין - *****

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים