טאטא נאנו - גם בגרסה ידידותית לסביבה
המכונית הזולה בעולם עשויה להציע גם גרסה היברידית שתפלוט פחות מזהמים. כך תהיה לא רק ידידותית לחשבון הבנק של רוכשיה, אלא גם לאוויר שנושמים האנשים בסביבתה
בראיון לעיתון "The Maeil Business Newspaper", אמר טאטא כי מוצרי צריכה זולים - כמו הנאנו - יכולים לעורר ביקוש רב יותר בהודו מאשר מוצרים יקרים. עם זאת, "מהפכת המחירים הזולים" תתפשט לדבריו גם מחוץ לגבולות הודו, ותגיע בסופו של דבר למדינות מפותחות. טאטא אמר עוד כי העתיד של תעשיית הרכב טמון במכוניות "ידידותיות לכלכלה".
ראטאן טאטא והנאנו (צילום: איי פי)
באשר לגרסאות הכלאיים המתוכננות של הנאנו, טאטא לא הרחיב מעבר להצהרת הכוונות הראשונית. פיתוח גרסת כלאיים עשוי לייקר משמעותית את הנאנו, ששיווקה בהודו החל ביולי האחרון. הרכיב היקר ביותר במכוניות כלאיים הוא הסוללה, ולא ברור כיצד תוכל טאטא לשלב אותו בנאנו מבלי לייקר אותה משמעותית. עם זאת, מאחר שמחירה ההתחלתי של הנאנו נמוך מאוד, יתכן כי גם לאחר הוספת סוללה, מחירה יהיה נמוך מזה של מכוניות עירוניות-קטנות בעלות מנועי בנזין או דיזל.
ראוי להזכיר כי הנאנו אינה מוכנה לשיווק באירופה. על-פי הערכות, התאמתה לתקינה אירופית מחמירה תדרוש את החלפת המנוע ביחידת שלושה צילינדרים, הפולטת פחות מזהמים. עוד תידרש התאמת המכונית הזעירה לתקנות הבטיחות באירופה, ובכלל זאת התקנת כריות אוויר ובקרת יציבות. מחיר הגרסה האירופית הוערך בתערוכת ז'נבה האחרונה בכ-5,000 יורו - כמעט פי שלושה ממחירה בהודו.