שתף קטע נבחר

מהיכן אתם מצייצים?

טוויטר רכשה חברת תיוג-מיקום, במטרה לשפר יכולות נתוני המיקום ממנו נשלחות הודעות. כך, למשל, דיווחים על רעידות אדמה יהיו מדוייקים יותר

חברת טוויטר רכשה את Mixer Labs העוסקת בתיוג מיקום של גולשים ברחבי הגלובוס.

 

טוויטר מאפשרת לגולשים לשלוח הודעות קצרות של עד 140 תווים, ובשילוב עם החברה שרכשה יתאפשר לה גם לסמן את המיקום המדוייק שלהם בעולם ממנו נשלחה ההודעה.

 

העסקה נסגרה אתמול (ד') וסכום הרכישה לא נמסר לתקשורת. חברת Mixer Labs נוסדה על ידי עובדים לשעבר בגוגל שפיתחו מוצר בשם GeoAPI. משתמשי טוויטר הגולשים דרך מכשירי סלולר התומכים ב-GPS יכולים גם כיום להוסיף להודעה קישור למיקום שלהם על גבי מפה, באמצעות תוכנות חיצוניות המתחברות לטוויטר. בחברה מקווים לשפר את הכלים לפיתוח התוכנות החיצוניות הללו.

 

"כשמיקום מתווסף להודעה", כתב מנכ"ל החברה, אוון וויליאמס בבלוג, "שירותים חדשים וטובים - החל מחדשות, דרך מציאת חברים או עסקים מקומיים - הופכים לנוחים יותר באופן משמעותי".

 

"כדוגמה קיצונית", הוא ממשיך, "לצייץ רק 'רעידת אדמה!' מספק פחות מידע מאשר 'רעידת אדמה!' המלווה עם המיקום המדויק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים