שתף קטע נבחר

ים המלח מוגש לכם בחסות...

משרד התיירות מחפש שבעה נותני חסות למקום הנמוך ביותר בעולם, כדי שיישתתפו בקמפיין לבחירתו כאחד משבעת פלאי עולם החדשים של הטבע. רוצים לתמוך? תביאו מיליון דולר

משרד התיירות פונה בימים אלו לחברות מובילות במשק, בהצעה להשתתף בקמפיין לבחירת ים המלח כאחד משבעת פלאי תבל של הטבע.

 

 

על פי תקנון התחרות, שבעה נותני חסויות בלבד רשאים ליהנות מזכות זו ולסייע בהובלת הקמפיין, אשר יימשך עד 2011. משרד התיירות הינו הגורם הרשמי המייצג את מדינת ישראל מול קרן התחרות, אך המשא ומתן מול החברות יעשה על ידי הקרן עצמה.

 

עלות השותפות המסחרית בקמפיין נאמדת במיליון דולר מכל חברה לכל התקופה, וזאת נוסף על התחייבות לקדם את ההצבעה בעד המועמד בערוצים שונים. החברה תזכה בחשיפה לקהלים חדשים בארץ ובעיקר בחו"ל, שמספרם מוערך במיליארד מצביעים. ממשרד התיירות נמסר עוד כי הענקת החסות תמצב את החברה בפני קהלים אלו כבעלת חזון סביבתי, מעורבות חברתית ומובילת חזון לאומי.

 

ביצוע פעילות פרסומית שלא באישור הקרן תגרום להוצאת ים המלח מהתחרות באופן מיידי. לאור זאת הזמין משרד התיירות את מנהל השיווק של הקרן לביקור בישראל בתחילת ינואר, שבו ייפגש עם נציגי החברות המתאימות.

 

"לקדם את התיירות לישראל"

"אני קורא לחברות הגדולות במשק להצטרף לפרויקט לאומי וחשוב זה, שילווה אותנו בכל הפעילות השיווקית של משרד התיירות בעולם בשנתיים הקרובות", אמר שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב. "ים המלח הינו אחד מאוצרות הטבע והתיירות של ישראל, וזכייתו בתחרות זו תקדם את התיירות לישראל ולחבל ים המלח בפרט, תוך יצירת מקומות עבודה חדשים ומינוף הפעילות התיירותית לאזור".

 

סגן ראש מינהל השיווק וראש אגף חו"ל במשרד התיירות, פיני שני: "על פי נתוני הקרן, העניק הקמפיין הקודם בו הצביעו 'רק' 100 מליון איש בעד '7 פלאי עולם מעשה ידי אדם', ערך כלכלי של כ-5 מיליארד דולר לאתרים שהשתתפו בו, זיכרון צרכנים שהגיע לכ-90%, הכפלה כתוצאה מחשיפה תקשורתית עיתונאית פי 20 משטח הכתבות, הכפלה פי שבעה מפרסום טלוויזיוני ועלייה בנתח שוק של כ-6%".

 

ים המלח עלה לשלב הגמר אחרי תהליך סינון שנמשך כשנתיים ובמהלכו נופו מ-440 אתרים 28 בלבד, מולם יתחרה ים המלח בשנתיים הקרובות. עם המתמודדים נמנים הגראנד קניון; שונית האלמוגים הגדולה באוסטרליה; איי הגלאפגוס; יערות הגשם באמזונס; האיים המלדיבים וצוקי מוהר.

 

ההצבעה מתקיימת באמצעות אתר האינטרנט של משרד התיירות, והאתר של קרן שבעת פלאי עולם, וכן באמצעות טלפונים סלולאריים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מי שמצביע - משפיע
צילום: רויטרס
מומלצים