שתף קטע נבחר

כמה זה 1+1? "נציגנו יחזור אליך"

מבקר: "כמה זה 1+1?" עדי: "פרטייך נשמרו במערכת ונציגינו יוכלו לעזור לך עם זה... ". כך נראית שיחה הזויה עם רובוט המתחזה לנציג שירות באתר מכירות

שירותי תמיכה ושירות ממוחשבים, ולפעמים גם כאלה אנושיים, עונים לנו לפעמים תשובות מוכנות מראש, או פשוט שולחים אותנו לעמוד השאלות הנפוצות.

 

במרוצת השנים נעשה נסיון להשתמש בבינה מלאכותית, תוכנת מחשב שתנסה לתת תשובות קרובות לאנושיות ויעילות מצד אחד, אך שלא תצריך להעסיק אדם במוקד שירות מצד שני.

 

ולמרות ההתפתחות בתחום כבר עשרות שנים מאז "אלייזה" הפסיכולוגית הממוחשבת, גם בשנת 2010 הרובוטים הללו יכולים לייאש אותנו מאוד, אפילו יותר משיחה עם נציג שירות אנושי (וגם אז תלוי מי הוא).  הגולש רועי שלח לנו שיחה בלתי נגמרת עם נציגה כזאת בשם "עדי". כשחיפש לרכוש GPS בחנות מקוונת.

 

"זה די משעשע ואפשר לעשות את זה שעות!", הוא כותב. הסרנו את פרטיו המזהים, אבל מעבר לזה - לא נגענו:

  

מתחבר לנציג שירות ...

עדי: שלום ... אני נציגת שירות של האתר

עדי: אתה מתעניין בGPS Mio Moov 300 מערכת ניווט שלנו?

עדי: אתה רוצה שניצור אתך קשר עם הצעה משתלמת במיוחד ופרטים נוספים?

מבקר: :)

מבקר: כן

עדי: אני שמחה שעזרתי ...

מבקר: מי יצור איתי קשר?

עדי: כדי ליצור קשר עם נציגינו התקשר עכשיו לטלפון 1-800XXXXXX

מבקר: כתבתם שאתם תיצרו איתי קשר

עדי: כדי ליצור קשר עם נציגינו התקשר עכשיו לטלפון 1-800XXXXXX

מבקר: אין מחירים באתר?

עדי: אני ממליצה שתדבר על זה עם אחד מנציגינו...

מבקר: סבבה

עדי: תן לנו את מס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

מבקר: תודה

מבקר: 052XXXXXX

עדי: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: רועי.

עדי: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?  

עדי: אני חושבת שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות...

עדי: האם אתה מעונין?

מבקר: כן

עדי: אוקיי, פשוט תקליד את מספר הטלפון שלך בתיבת הטקסט שלמטה.

מבקר: הקלדתי למעלה

עדי: סליחה. לא הבנתי למה אתה מתכוון?

מבקר: אהה

מבקר: אז את רובוט!

עדי: אני ממליצה שתדבר על זה עם אחד מנציגינו...

 

עדי: תן לנו את מס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עדי: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: לא רוצה.

עדי: אתה בטוח? ההצעה תקפה לזמן מוגבל בלבד!

עדי: אני הולכת עכשיו, להצטרפות, הכנס את מספרך בתיבת הטקסט שלמטה.

מבקר: לא בטוח בכלום.

מבקר: שום דבר לא בטוח בחיים האלו!

עדי: בסדר

מבקר: למה את הולכת?

מבקר: זה לא מנומס.

עדי: כי אני כאן כדי לעזור.

עדי: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עדי: אני חושבת שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות...

מבקר: מעוניין, בטח שמעוניין.

עדי: האם אתה מעונין?

מבקר: כמובן.

עדי: אוקיי, פשוט תקליד את מספר הטלפון שלך בתיבת הטקסט שלמטה.

מבקר: 052-שקר כלשהו.

מבקר: זה בסדר?

עדי: אני ממליצה שתדבר על זה עם אחד מנציגינו...

עדי: תן לנו את מס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותיך

עדי: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: 052XXXXXX

עדי: תודה. קלטתי את מספרך במערכת וניצור איתך קשר בהקדם עם הצעה מיוחדת עבורך.

מבקר: לא.

 

עדי: שאלה אחרונה...

מבקר: אני מתחרט

מבקר: לא רוצה שתתקשרו אלי.

עדי: כדי לתת לך את ההצעה הטובה ביותר, אני אשמח אם תגיד לי במה אתה מתעניין.

עדי: תודה, נציג יחזור אליך ברגע שיתפנה

עדי: אתה יכול לסגור את החלון עכשיו... ביי

מבקר: לא.

מבקר: אני אסגור מתי שאני רוצה.

עדי: אוקיי.

עדי: פרטייך נשמרו במערכת ונציגינו יוכלו לעזור לך עם זה...

עדי: נציג יחזור אליך ברגע שיתפנה בינתיים, אתה יכול לסגור את חלון הצ'ט ולהמשיך לגלוש.

מבקר: אתם לא תגידו לי מתי לסגור,

מבקר: זו מדינה חופשית!

מבקר: !

עדי: תודה רבה על המידע.

מבקר: מה מידע?

עדי: העבודה שלי היא לעזור לך למצוא המלצות שמעניינים אותך.

 

 

עדי: התחלתי לעבוד פה רק לפני כמה שבועות.

עדי: במה אני יכולה לעזור לך?

מבקר: את לא יודעת אפילו איך קוראים לי, למרות שארשום שהשם שלי זה רועי.

מבקר: מזל טוב.

עדי: אני לא יודעת. לא אמרת לי עדיין...

מבקר: אני צריך עזרה.

עדי: נציג יחזור אליך ברגע שיתפנה

עדי: בינתיים, אתה יכול לסגור את חלון הצ'ט

מבקר: מתי זה יקרה?

עדי: נציג יחזור אליך ברגע שיתפנה מבקר: הערכת זמן?

עדי: סליחה. לא הבנתי למה אתה מתכוון?

מבקר: כמה זה 1+1?

עדי: פרטייך נשמרו במערכת ונציגינו יוכלו לעזור לך עם זה...

עדי: נציג יחזור אליך ברגע שיתפנה בינתיים, אתה יכול לסגור את חלון הצ'ט ולהמשיך לגלוש.

מבקר: איפה סוגרים את החלון?

עדי: נציג יחזור אליך ברגע שיתפנה  

עדי: בינתיים, אתה יכול לסגור את חלון הצ'ט

מבקר: לא,אני חושב שאשאר פה ואתעניין לגבי הבאטמוביל שאתם מוכרים בחנותכם

עדי: נציג יחזור אליך ברגע שיתפנה

מבקר: כמה עולה?

עדי: פרטייך נשמרו במערכת ונציגינו יוכלו לעזור לך עם זה...  

עדי: נציג יחזור אליך ברגע שיתפנה בינתיים, אתה יכול לסגור את חלון הצ'ט ולהמשיך לגלוש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Index Open
אל תגיד לי מתי לסגור את החלון
צילום: Index Open
מומלצים