שתף קטע נבחר

עיריית חדרה: ככה לא בונים גדר

מגרשי החניה בתחנת הרכבת בחדרה עברו לאחרונה שדרוג רציני, ומסוגלים כעת להכיל כמות גדולה במיוחד של כלי רכב. מישהו רק שכח לפתוח מעברים, כדי לחסוך דקות ארוכות של הליכה חסרת תוחלת

הפופולריות של הרכבת ככלי תחבורה אלטרנטיבי לרכב פרטי, שוברת שיאים. מדי שנה מציגה הרכבת נתונים על גידול אדיר במספר הנוסעים, המוכנים למחול על האיחורים התכופים, התחנות המוזנחות, והשירות הבעייתי באופן כללי. הגידול הברור במספר הנוסעים, הביא עמו צורך בפתרונות שונים. כמו למשל הגדלה משמעותית של מגרשי החניה בתחנות רכבת שונות, המשמשים נוסעים שמותירים את רכבם הפרטי בתחנה במהלך היום. למשל בתחנת חדרה מערב.

 

עיריית חדרה הייתה אכן קשובה למצוקה, והגדילה את מגרש החניה באופן משמעותי, כך שהוא יכול להכיל כבר כמות גדולה מאד של מכוניות. מאות במספר לטענת העירייה. אלא שכל הרצון הטוב אינו יכול להסתיר מעשי חלמאות. למשל את העובדה שגדר ההפרדה בין שני חלקי מגרש החניה, מחייבת את המשתמשים במגרש המרוחק להקיף את הגדר בהליכה ארוכה ומייגעת. בקיץ היא תהיה כנראה מלווה בסיוט חם ורטוב. מדוע לא דאגו לפתח פשוט באמצע הגדר הארוכה כל-כך, שיאפשר מעבר מצד לצד? שאלה טובה.

 

 

 

בעיריית חדרה מסרו בתגובה כי "בתחנת רכבת מערב נסללו מגרשי חנייה לרווחת הציבור, בהיקף של מאות מקומות חנייה. הפרויקט טרם הושלם, ואנו מתעתדים להרחיבו על-מנת להכיל את כלל צורכי התושבים. אנו נבחן את הטענה שהועלתה ונפעל להסדרת הנושא לרווחת האזרחים".

 

ואנחנו אומרים: הכל טוב ויפה, רק לא ברור לנו מדוע לא יכולים היו בעיריית חדרה פשוט לגשת למקום, להיווכח באיוולת, ולהורות על פתיחת פתח ראוי תוך שעות ספורות. החלמאות הרי ברורה, הפעולה הרי דורשת עבודה של דקות ספורות. אז מה בעצם הבעיה כאן?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ואיפה המעבר?
צילום: מישל דור
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים