שתף קטע נבחר

מקאפי תפצה לקוחות שנפגעו מעדכון התוכנה

לאחר שעדכון אבטחה שלה הביא לקריסה של מיליוני מחשבים, הודיעה מקאפי כי תשתתף בהוצאות התיקון של מחשבי לקוחותיה. טרם נמסר אם תפצה גם לקוחות בישראל

חברת אבטחת המידע מקאפי הכירה בשגיאה שגרמה לקריסה של מחשבים, והודיעה שתפצה לקוחות אשר נפגעו.  בשבוע שעבר הופץ על ידי החברה עדכון אבטחה שגוי, אשר גרם לנזקים חמורים למיליוני מחשבים ברחבי העולם.

 

העדכון פגע במחשבים שמפעילים את windows XP, עם Service Pack 3 – וגרם להם להיכנס ללולאת איתחול (reset). פגיעה זו הפכה מחשבים רבים לבלתי-שמישים עד שתוקנה.

 

השתתפות בהוצאות התיקונים

מתוך כך, הודיעה החברה באתרה כי היא מבטיחה להשתתף בהוצאות התיקונים של לקחותיה, אשר מסרו את המחשב לטכנאי. עוד נכתב, כי היקף הפיצוי יהיה "במסגרת עלויות סבירות".

 

ממקאפי נמסר שרק אחוז זעום מציבור לקוחותיה ספג נזק בלתי הפיך למחשבו. עוד מסרה החברה כי "בשלב זה מתמקדים בחברה בסיוע ללקוחות שנפגעו. כ-7,000 עובדים של מקאפי עובדים לשם כך סביב השעון". לא היתה התייחסות בתגובה לנזקים שנגרמו ללקוחות הישראלים של החברה, או לפיצוי עבור לקוחות ישראלים.

 

דואגים לבטחון מחשבכם? היכנסו למדריכי האבטחה שלנו

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים