שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הכי מטוקבקות

      בתוך חודש: 100 אלף תוכניות "מפתח דיסקונט"

      הבנק הודיע היום כי מאז השיק את המהלך השיווקי החדש שלו, לפני כחמישה שבועות, נפתחו תוכניות חיסכון בסכום שנתי מצטבר של 84 מיליון שקל

      בנק דיסקונט הודיע היום (א') כי מאז השיק את מהלך השיווק החדש "מפתח דיסקונט", לפני חמישה שבועות, נפתחו 100 אלף "תוכניות חיסכון מפתח דיסקונט" בסכום שנתי מצטבר של 84 מיליון שקל.

       

       

      במסגרת זו הוצע ללקוחות הבנק מחזיקי כרטיס אשראי של דיסקונט, להצטרף לתוכנית חיסכון, הצוברת כספים שנצברים מהפעילות המבוצעת בכרטיס האשראי.

       

      לקוחות הבנק יכולים לבחור לחסוך בשלושה מסלולים: עיגול עסקה לחמישה או עשרה שקלים; צבירת הנחות והטבות לחיסכון; השלמת הפקדה בסכום חודשי קבוע.

       

      מנהל השיווק והפרסום של דיסקונט, רוני פלד, ציין: "המספרים הפתיעו גם אותנו. 'חיסכון מפתח' שקושר בין תרבות הצריכה בכרטיסי האשראי לבין ערך החיסכון כשהחיבור ביניהם אוטומטי, באמצעות צבירה של סכומים קטנים לטווח ארוך מבלי שנרגיש, הוא מוצר שמתאים לקהלים רבים בישראל ויש לנו הזכות להיות גם במהלך זה פורצי דרך".

       

      מניתוח הממצאים עולה כי קרוב ל-90% מהמצטרפים בחרו במסלול צבירת ההנחות. 50% הצטרפו לעיגול סכום הרכישות לעשרה שקלים ו-24% הצטרפו למסלול עיגול סכומי הרכישות לחמישה שקלים. נתון נוסף הוא כי שיעור של 32% מהמצטרפים קבעו סכום להפקדה משלימה חודשית, ובנוסף 25% הצטרפו לשלושה המסלולים גם יחד. שיעור גבוה של מצטרפים הינו בגילאי 20-39 (43%).

       

      לפנייה לכתב/ת
       תגובה חדשה
      הצג:
      אזהרה:
      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
      מומלצים