שתף קטע נבחר

חברת צ'מפיון מוכיחה: אפשר גם אחרת

לאחר שספגה ביקורת קשה על התנהלותה בפרשת סקודה פאביה לא תקינה, מוכיחה כעת היבואנית כי אפשר גם אחרת. בעל מכונית לא תקינה יצא מרוצה, החברה יצאה נשכרת, ואפילו אנחנו מרוצים

מתברר שאפשר גם אחרת. לאחר שמתחנו לפני כשבועיים ביקורת נוקבת על התנהגות חברת צ'מפיון מוטורס, בפרשת הסקודה פאביה שהאכילה מרורים את בעלת הרכב מיום רכישתה, נראה כי בחברה הפיקו לקחים ושינו את היחס. והפעם, אנחנו יכולים לשבח את התנהלותה.

 

ע' רכש בשנת 2008 מכונית גולף 1.4 ליטר TSI. נחת הוא שבע מהרכב. "במשך השנתיים היו לרכב אין ספור תקלות", כתב לנו. "פעמיים נאלצו להחליף לי את "מוח" הגיר. אחר כך החליפו לי את מגדש הטורבו. אבל בזה זה לא נגמרו הצרות. זמן קצר לאחר מכן החליפו גם את מצמד הטורבו, יחד עם משאבת המים. ובדרך", כך כתב לנו האיש, "היו עוד כמה תקלות קטנות יותר. בתחילת יוני החליט שהגיעו מים עד נפש: "באמצע נסיעה שגרתית של אשתי כמעט וקרתה תאונה, הבלמים פשוט הפסיקו לתפקד".

 

אשתו של ע' הזעיקה אותו, והוא נהג את הרכב לביתו כשהוא בולם רק באמצעות בלם החניה. הרכב הוכנס שוב למוסך, ושם לדבריו איתרו בעיה במחשב הרכב, שגרמה לכך שהבלמים לא עבדו. "לדעתי יש כאן כשל מערכתי, ואם חברת צ'מפיון משיקולים מסחריים לא תסיק מסקנות, יש סכנה גדולה לציבור. כל עוד התקלות היו טכניות, סבלנו ובזבזנו ימים על תיקונן. אבל כשמדובר בתקלה בטיחותית, כשמאבדים את הבלמים באמצע הנסיעה, על זה אנחנו לא יכולים לעבור לסדר היום. אנו רוצים שחברת צ'מפיון תחליף לנו את הרכב הפגום".

 

התשובה לפנייתנו לחברה, נמסר לנו לאחר מספר ימים כי נקבעה פגישה עם הלקוח, כדי לדון בבקשתו. ולפני מספר ימים הודיעו לנו טלפונית מהחברה: "הבעיה נפתרה. מחליפים ללקוח את הרכב, ואת המכונית בה הוא נוהג כעת נרכוש ממנו במסגרת עסקת טרייד אין". שמחנו לשמוע, וביקשנו פרטים נוספים. אבל בחברה מילאו את פיהם מים. פרטים נוספים לא היו מוכנים למסור.

 

אז יצאנו לבדוק בעצמנו, ושמחנו לגלות כי הפעם באמת נהגה החברה בהגינות. הפעם הציעו לרכוש מהלקוח את מכוניתו הפגומה, במחיר מחירון מלא: 97 אלף שקל. במקביל הוצעה לו הנחה של 15 אלף שקל ברכישת גולף TSI חדשה, עם מנוע חזק יותר. ללקוח הוצע גם הסדר תשלומים נדיב - למשך שנתיים על הפרש, ללא הצמדה וריבית, וכן טיפולים ברכב למשך שנתיים.

 

והתוצאה? כולם כמובן הרוויחו. הלקוח מרוצה מההסדר, ובעתיד יחזיק במכונית תקינה, ואף חדשה וחזקה מהקודמת. גם חברת צ'פיון יצאה נשכרת. הלקוח נשאר בחברה, אין פרסומים שליליים אודותיה בתקשורת, ובסופו של יום, מכרה גם מכונית חדשה ויקרה מהקודמת. ומה שחשוב לנו: ע' לא נזרק לכלבים. נותר לנו רק לקוות שדרך טיפול זו אינה חד-פעמית, רק משום שאנחנו פנינו לחברה בשמו של הלקוח.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים