שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    בואו לביים את יוני בלוך
    הדור הבא של הקליפים? בלוך מציע לצופה לקבוע את מהלך העניינים בקליפ האינטראקטיבי שלו, "להיות עצוב יותר". אקוסטי או אלקטרוני? סולו גיטרה או ריקוד רובוט? אתם קובעים

    כבר חודשים רבים שיוני בלוך זוכה לכותרות, לאו דווקא בזכות המוזיקה שלו, אלא בגלל סטארט אפ חדשני. בלוך, יחד עם שותפו המוזיקלי ברק פלדמן, הקים חברה בשם "Interlude", שהפכה לתופעה ברשת תוך זמן קצר וממשיכה לטפס מעלה. החברה מייצרת קליפים אינטראקטיביים והיום (א') מציג בלוך את הקליפ הראשון בו הוא מיישם את הטכניקה החדישה לשירו "להיות עצוב יותר", כאן תוכלו לצפות ולגלות את העולם המופלא שלו.

     

    הצטיידו בפלאש וביימו את הקליפ. קטן מדי? לחצו על כפתור "מסך מלא"

     

    מאז השיק בלוך את הסטארט אפ, הוא יצא למסע מעבר לים, נפגש עם חברות תקליטים ואמנים, זכה לפרסומים רבים בכלי תקשורת בחו"ל ואף יצר קליפ באותה הטכנולוגיה לזמר האמריקני אנדי גראמר ולשירו "Keep Your Head Up". עכשיו, כאמור, משיק בלוך רשמית את הגרסה שלו, כשלבימוי הקליפ מרובה האפשרויות אחראי אלון בן ארי.

     

    אז מה הרעיון בעצם? על פי בלוך, הטכנולוגיה שפיתח היא מעין פלטפורמה המאפשרת להפוך פרסומות, סרטוני רשת, סדרות וידיאו אינטרנטיות ומשחקי מחשב לקטעי וידיאו אינטראקטיביים, בהם הגולשים יוכלו להשפיע בלחיצת עכבר על עתיד הגיבורים בסרטונים. למעשה, בכל פעם שתנגנו את הקליפ תוכלו לבחור אפשרות אחרת וליצור קליפ שונה מקודמו. סקרנים? בואו לכוון בעצמכם את העלילה בקליפ. התנסות נעימה.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    7 לילות
    מומלצים