שתף קטע נבחר

פייסבוק לא מוסיפה שדה חיפוש נוסף

צילום מסך של משתמש פייסבוק בו נראו שני שדות חיפוש התגלה כתוצאה של נוזקת רשת, ולא של שיתוף פעולה בין פייסבוק ובינג, שירות החיפוש של מיקרוסופט

<< פייסבוק: אני רק שאלה

 

בניגוד לשמועות ולדיווחים: פייסבוק לא בודקת הכנסת שדה חיפוש נוסף לאתר לצד השדה הקיים. דובר מטעם פייסבוק שלח לבלוג חדשות הרשת Search Engine Land תגובה בנושא, שככל הנראה מדובר בנוזקה שהתחזתה למרכיב באתר.

 

פוסט בבלוג All Facebook מיום ה' הציג תמונת מסך של משתמש פייסבוק, שכלל שדה חיפוש נוסף מימין לרגיל, בו היה כתוב "Search the Web". שדה החיפוש המסתורי העלה שמועות רבות בנוגע לבדיקת שיתוף פעולה בין פייסבוק למיקרוסופט בניסיון לנתב את תעבורת החיפוש מגוגל לבינג, שירות החיפוש של מיקרוסופט.

 

הסיבה שהועלתה בבלוג לשדה הנוסף היה, ששדה חיפוש מבוסס נתונים מבינג היה עוזר למיקרוסופט לנתב את תעבורת החיפוש מגוגל, ולאזן את הפער שבין בינג לגוגל. אך למען האמת, כבר עכשיו מציג שדה החיפוש הקיים של פייסבוק תוצאות רשת מבוססות בינג, מתחת לתוצאות הפרופילים ועמודי הפייסבוק.

 

מדובר פייסבוק נמסר: "אנחנו לא בודקים מיקום חדש של תיבת שדה חיפוש חדש ואין לנו תוכניות לעשות משהו שכזה. אנחנו מאמינים שהשדה החיפוש השני הופיע בחשבונות של אנשים כתוצאה מפעולה לא ידועה של גורם שלישי... (כנראה פלאג-אין או נוזקה") בלי קשר לפייסבוק".

 

כבר מ-2008 קיים בפייסבוק חיפוש רשת מבוסס מנוע חיפוש מבית מיקרוסופט, אך אצל מרבית המשתמשים הוא לא תפס חלק מרכזי מחווית המשתמש ברשת החברתית. אם מיקרוסופט היתה מקדמת את השימוש בבינג מתוך אתר פייסבוק, ייתכן שבעתיד היתה יכולה להטות את הכף לטובתה, עבור המשתמשים שמעדיפים כמעט ולא לעזוב את פייסבוק בזמן הגלישה.

 

ה-Duo של Dell: גם נטבוק, גם טאבלט >>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פייסבוק הכפול: נוזקה או קמפיין של בינג?
איור: maggie.byroo CC
מומלצים