שתף קטע נבחר
 

מתיחת פנים לגוגל פלוס

גוגל הודיעה היום בבלוג הרשמי שלה על שינויים ברשת החברתית המדשדשת. מזל שהיא לא הודיעה את זה בגוגל פלוס כי אז לא הרבה היו יודעים

פחות משנה לאחר השקת גוגל פלוס, הרשת החברתית המתחרה לפייסבוק, מציגה היום גוגל שינויים בשירות שלה. מדובר בפיצ'רים לאפיון אישי,  ושינויים גרפיים ש-ובכן, מזכירים מאוד את פייסבוק.  ''אנחנו מציגים היום גרסה יותר פונקציונאלית, וגמישה של גוגל פלוס'', נכתב בבלוג הרשמי של גוגל, ''אנחנו חושבים שקל לראות שהיא נראית יותר טוב וקלה יותר לשימוש''.

 

מה נשתנה 

ואלו החידושים: במקום אייקונים סטטיים למעלה (פרופיל, תמונות וכיוצא בזה), ישנו סרגל דינמי בצד שמאל. בין השאר, מתאפשר בסרגל החדש לגרור אפליקציות בצורה שנוחה למשתמש, גם אפשר לרחף עם העכבר מעל האופציה ולקבל מידע על פעולות מהירות שניתן לבצע בה, ואפשר להסתיר אפליקציות בהן אנו לא משתמשים. הצ'אט מופיע כעת בצד ימין.

 

 

גם בגזרת ההנג-אאוטס, מקום בו יש לגוגל יתרון יחסי על פייסבוק, נעשו שינויים וביניהם, רשימה מעודכנת של הזמנות לשיחות וידאו מהאנשים במעגלים, גישה מהירה לכל שיחה ציבורית - ''לזמנים בהם אתם רוצים לפגוש מישהו חדש'' ומעין לוח מודעות של שיחות פופולריות, טיפים ופריטים שבלשון גוגל, ''אתם לא רוצים להחמיץ''.

 

מבט לעתיד

יש לשער שאף אחד לא בגוגל לא באמת חושב שמתיחת הפנים לשירות החברתי שלה הוא המכה הניצחת לפייסבוק. הרשת של צוקי הרבה יותר גדולה מזה. וגוגל פלוס מאוד מדשדשת. במספרים: כ-170 מיליון משתמשים יחודיים בארה"ב לפייסבוק בחודש, גוגל פלוס באזור ה-20 מיליון.  המשתמשים גם לא מבלים הרבה זמן בגוגל פלוס. כמה דקות בחודש בממוצע למשתמש כאשר בפייסבוק, בין 6 ל-7 שעות.

 

 

אז לא. זה עוד לא יהיה זה, אבל גוגל הולכת על הטווח הארוך. יש לה את כל השירותים החשובים – דוא"ל, חיפוש, מערכת הפעלה, יוטויב. לפייסבוק יש אינסטגרם.

 

 וכך גם גוגל פונה לקהל שלה. בבלוג הרשמי נכתב כי ''יותר מ-170 מיליון איש שידרגו לגוגל פלוס, ונהנים מדרכים חדשות לחלוק בחיפוש, בג'ימייל וביוטיוב...אלו עדיין הימים המוקדמים, אבל יש עוד המון מה לעשות, אבל אנחנו יותר מנרגשים להגיש חוויה חברתית – בכל רחבי גוגל''. או בקיצור, גם הם יודעים שזה ייקח עוד זמן. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים