שתף קטע נבחר

הצילו את המציל

אחת ההשראות ליוצרי ההונדה X, ממכוניות התצוגה המוזרות בדטרויט, הייתה תחנת הצלה

גם הונדה מצטרפת למשחק הקומבינציות והשילובים של תערוכת דטרויט, אם כי היומרות שלה אולי מעט מוגזמות. ה-X, מכונית התצוגה החדשה אותה הציגה בארה"ב בימים אלה, מהווה שילוב בין שימושיות של טנדר לנוחות של רכב שטח גדול וסגור - אבל זו רק ההתחלה. הונדה אולי מעט מותחת את החבל כאשר היא טוענת, תאמינו או לא, שה-X משלב במבנה גם מעונות סטודנטים. לא מספיק לכם? גם תחנת הצלה...
חוץ מזה, הדבר האחרון שניתן לשייך לרכב התצוגה של הונדה הוא יופי. בניגוד לאמריקנים, ששילבו מראה מושך במרבית כלי התצוגה שלהם, הונדה בחרו בעיצוב שימושי-קופסתי, קשוח וחסר קסם. וזה דווקא ברכב שמיועד לקרוץ לקהל אמריקני.
אבל הקסם של ההונדה X, כמו שנהוג לומר לעיתים כדי לצאת ממלכודות, נמצא דווקא בפרטים.

תנו לגבר

הרכב של הונדה, אם נתמצת את הצהרות דוברי החברה, מיועד לזכר הרפתקן, שיוצא לכבוש ימים ויבשות, עם גלשן, אופני הרים, חבלים, מגלשי סקי, בלוני חמצן, מסכות, כרונומטר על יד ימין. הוא צריך נקודת בסיס ליציאה למסע, וזה מה שיספק לו ה-X. ללא קורה מרכזית ועם דלתות שנפתחות לפנים ולאחור, קל להכניס בו מטען ארוך. החלון בדלת האחורית מתקפל, וחלקו האחורי של הגג ניתן לדחיפה קדימה, כל זאת לטובת העמסת מטענים חורגים.
הונדה מציינים את תחנות הצלה כאחת ההשראות למכונית, כיון שזו בנויה באופן פתוח (נוח לכניסה יציאה) עמיד וקשוח. כך גם ה-X. כשכל דלתותיו פתוחות הוא נוח לכניסה, יציאה, העמסה ופריקה. וכדי שלא יהיה חבל על ריפוד הרצפה, הוא מצופה בחומרים עמידים וקלים לניקוי עם מים.
בתא הנוסעים מושבים עשויים מחומר עמיד וקל לשטיפה. משענות המושבים הקדמיות יכולות לזוז על-פני הכרית כדי להפוך את כיוון הישיבה. המושבים מאחור מפוצלים ומתקפלים כמובן. למרות קשיחותו מצויד ה-X בשלל מערכות בידור, כמובן גם באינטנרט ובחיבור ישיר לחזאי. הזכר ההרפתקן שלנו חייב הרי לשמוע דיווחים על מזג האוויר, מצב השלג בהרים וגלים בים. למרות המבנה הקשיח והגדול, ההנעה היא קדמית בלבד, ולמנוע רק 4 צילינדרים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הוא לא יפה...
הוא לא כבד...
הוא הכי אחי...
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים