שתף קטע נבחר

מה יהיה בפיד החדש של פייסבוק?

פייסבוק תכריז בחמישי בערב על ניוזפיד חדש, ובו נראה ככל הנראה חלוקה לחדשות, תמונות ומוזיקה. התמונות יהיו רחבות יותר, וכך גם הפרסומות

מדי שנה עד שנתיים זה קורה: פייסבוק משנה באופן משמעותי את העיצוב שלה, מעדכנת אותו בהדרגה לכלל החברים ברשת, הגולשים מקימים עצומות לחזרה לעיצוב הישן, ובסוף מתרגלים במקום לממש את האיום של נטישה. יש יותר ממיליארד הוכחות לכך שזה באמת קורה. מחר (ה') זה צפוי לקרות שוב. ב-8 בערב, שעון ישראל, פייסבוק תקיים מסיבת עיתונאים שבה תציג את העיצוב החדש שלה.

 

 

החברה מצליחה להחזיק את הקלפים קרוב לחזה, ועד כה לא דלפו סקיצות של העיצוב החדש. עם זאת, לצד קונספטים שמציעים גרפיקאים, כבר ישנם דיווחים על איך פחות או יותר זה אמור להראות. פייסבוק עורכת ניסויים בניו זילנד לעיצוב של הטיימליין - הפרופיל האישי ועורכת שינויים קוסמפטיים פה ושם בחלקים שונים באתר, אך השינוי הגדול מחר ייעשה לניוז פיד. כלומר, פייסבוק מנסה שוב לעשות סדר ולעזור לנו למצוא את העדכונים החשובים בתוך הבליל האינסופי של חדשות, תמונות, סטטוסים וקישורים של חברים שלנו, שאנחנו רואים עם הכניסה לאתר. יתכן שגם עיצוב האפליקציות לסלולר ישתנה בהתאם.

 

חדשות, תמונות, מוזיקה ועוד חדשות

על פי דיווחים ב-Cnet וב-TechCrunch, מתחת לשדה החיפוש החדש, נקבל ארבעה כפתורים שאיתם נוכל לסנן את הפיד לפי ארבע אפשרויות עיקריות סיפורים חשובים (Top), סיפורים אחרונים (Recent), תמונות ומוזיקה. גם כעת אפשר לסנן את הפיד, אך בצורה פחות נוחה. זוכרים את טיקר החדשות בצד המסך? זה שמופיע על הצ'אט ושסגרתם או החבאתם? פייסבוק תנסה ככל הראה למצוא דרך נוחה להחזיר אותו.

 

בלשונית המוזיקה גולשים יוכלו לדעת למה חברים שלהם מאזינים ולראות קישורים לקניית אלבומים או להופעות של להקות אהובות. האפשרות הזאת תהיה פחות זמינה בישראל ככל הנראה, מאחר שרוב שירות המוזיקה בסטרימינג אינם פתוחים לקהל ישראלי. 

 

יותר מ-300 מיליון תמונות עולות לפייסבוק מדי יום על פי נתנוני החברה. שיתוף התמונות הוא שימוש עיקרי ומרכזי של הרשת החברתית. התמונות הללו יהיו רחבות יותר, ואל התמונות שחבריכם העלו לפייסבוק יצטרפו ככל הנראה תמונות האינסטגרם שלהם, לאחר שפייסבוק רכשה את אינסטגרם בכמילארד דולר לפני שנה. יחד עם התמונות, יורחבו גם התמונות של קישורים חיצוניים וקטעי וידאו. בנוסף, פייסבוק תגדיל את הפרסומות, על פי הדיווח, שיהיו בולטות יותר גם בממשק של הדפדפן, וגם בממשק של הסלולרי.

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים